Yeah! Jag vann!!!

2012-01-31 13:49:17 / 2 kommentarer ..


Hihi, jag vann precis 150:-, bara 999 850:- kvar till första miljonen! :P (Även att jag knappade det på miniräknaren, NOT so BRIGHT after all?!! :D ) Ska satsa på att vinna ytterligare 150:- innan dagen är slut, så poppar Kings of Leon för fullt och bara kommer IN the ZONE liksom!

Jag och Prinsessan har för övrigt varit riktigt duktiga på fm, vi har kört in två lass med ved och när jag säger vi så menar jag självklart att Prinsessan satt på min höft och dirigerade glatt sin mamma i hur hon med en hand skulle lyckas lasta två vagnar fulla med ved och sedan tömma det nere i källaren. :) (Det sista lasset är bara tömt till hälften eftersom det var någon som ledsnade och tyckte att vi skulle gå och göra något annat än att hålla på med tråkig ved hela dagen!)

Långpromenad har vi varit på också, men det var lite kyligt tyckte jag fast det bara står -12 på termometern som sitter på vår bro... Är så jäkla nojjig när det gäller dottern och måste vara och känna hela tiden så att hon är tillräckligt varm, vilket hon alltid är men jag nojjar ändå!

Nu sover min lilla älskling lunch och då passar jag som sagt på att vinna lite pengar! :P Kickan och Pebbles vilar, Kerstin och Gertrud tricktränade jag med imorse, och Donna, Lordi och Berra ska aktiveras ikväll! :D


Bilder på min underbara älskade prinsessa, och kolla in ridbrallorna! ;)

Kommentarer

Kul att vinna :)

2012-01-31 14:39:35
Anonym

Haha helt underbart med ridbyxor :)) smälter

2012-01-31 19:27:18
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Sidan ses bäst i Google Chrome
  I upplösningen 1680x1050



bloglovin

bloglovin


Emma heter jag och är 26 år. Glad och busig tjej som bor med maken och dottern, 1 hund, 1 katt och 7 hästar på vår hästgård någon mil utanför Sundsvall.

Mitt namn är Caroline och jag är 23 år. Jag har ett brinnande intresse för hästar och fotografering. Utbildad kock och bor i Sundsvall tillsammans med min pojkvän och två kattor.


Antal besökare online just nu:

Text om dig själv kan du skriva här, även sätta in en bilkod


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!