5 saker...

2012-02-11 11:54:00 / 1 kommentarer ..


...ni kanske inte visste om KICKAN!

- Vi träffades första gången när hon gick på travet och hon var lika söt då som nu!

- ÄLSKAR att bli ryktad under magen, eller när man kammar hennes man och friserar henne, då kan hon sova i flera timmar.

- Hon har två underbara söner EROS SURPRISE och HERCULES SURPRISE som båda är mycket framgångsrikare på travbanan än vad hon själv någonsin var.

- Är väldigt kräsen när det gäller salt och godis, Himalayabergssalt ska det vara och så självklart Loobs (som alla mina hästar btw älskar).

- Har en gammal skada i vänsterframben som gör att den hoven aldrig växer riktigt som den ska och som kräver korrigering varje gång hovslagaren är på besök.

Kommentarer
Camilla- Massor av täcken till salu http://camillahastskotare.blogg.se/

Sent svar men vill ändå tacka för dina ord och stöd när jag förlorade min vackra Tant ♥

2012-02-12 14:49:36
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Sidan ses bäst i Google Chrome
  I upplösningen 1680x1050



bloglovin

bloglovin


Emma heter jag och är 26 år. Glad och busig tjej som bor med maken och dottern, 1 hund, 1 katt och 7 hästar på vår hästgård någon mil utanför Sundsvall.

Mitt namn är Caroline och jag är 23 år. Jag har ett brinnande intresse för hästar och fotografering. Utbildad kock och bor i Sundsvall tillsammans med min pojkvän och två kattor.


Antal besökare online just nu:

Text om dig själv kan du skriva här, även sätta in en bilkod


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!