Mobiltelefoner?

2012-02-13 10:22:20 / 1 kommentarer ..


Ja ni mina vänner, det lutar åt att jag ska få en ny mobiltelefon... och jag har en favorit, men tänkte att jag skulle passa på att fråga runt lite och höra vad folk har för mobiler och vad de ser för fördelar/nackdelar med dem!

Så vad har ni för mobiltelefoner och hur trivs ni med dem? :D

Annars har min mobil kommit på ett nytt hyss i helgen, nämligen att skicka tomma sms, fast den är ihopfälld och knapplåset är på, så alla ni som fått tomma sms av mig under helgen jag har INTE blivit ALLDELES knäpp utan min mobil verkar vara på väg att krascha helt och hållet nu... :( Dessutom dog den två gånger igår fast jag hade fullt batteri, har ju med mig mobilen när jag rider ut för att jag ska kunna ringa efter hjälp om det händer någonting och då känns det inte så tryggt med min mobil just nu som helt plötsligt kan vara död, för att sedan starta igen.

Kommentarer

Jag köpte ju en ny nyss, en Samsung Galaxy Gio. 1400:- och den är kanonbra!! :) Gillar min skarpt.

2012-02-13 19:54:15
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Sidan ses bäst i Google Chrome
  I upplösningen 1680x1050



bloglovin

bloglovin


Emma heter jag och är 26 år. Glad och busig tjej som bor med maken och dottern, 1 hund, 1 katt och 7 hästar på vår hästgård någon mil utanför Sundsvall.

Mitt namn är Caroline och jag är 23 år. Jag har ett brinnande intresse för hästar och fotografering. Utbildad kock och bor i Sundsvall tillsammans med min pojkvän och två kattor.


Antal besökare online just nu:

Text om dig själv kan du skriva här, även sätta in en bilkod


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!