Underbara dagar

2012-01-07 23:33:03 / 2 kommentarer ..


Har haft två underbara dagar med Emma, med mycket skratt som alltid. :D Riktigt trevligt. Haha, vi var något trötta i fredags kväll kan jag säga. Ifall ni undrar över vårt flumminlägg. ;) Sov hos henne från fredag till lördag, och som sagt utnyttjade vi solen så mycket som det gick innan den försvann med finfotografering, bilder kommer på det. Sen blev det lite spel, trevligt umgänge och bara massa flum. :D

På lördag morgon, eller ja.. morgon och morgon. :P Förmiddag rättare sagt, klev vi upp och Emma fixade till mig, stylade mitt hår och sminkade mig för en till finfotografering med mig och Donna, så underbara bilder det blev! Blir nästan tårögd när jag ser dom, helt fantastiska. :') Emma är verkligen duktig på att fota! Bilder kommer på det också, kan knappt hålla mig för att lägga upp dom nu direkt. Men bilderna från i fredags ska upp först. ;)

Efter finfotograferingen for vi till Näset och tittade på Tedträning (hoppning), skitkul! :D Har fått en mycket bra förebild över hur jag vill att det ska se ut när jag hoppar. Längtar till vi är igång igen! På måndag ska jag börja skritta igång henne, så hoppas underlaget och snön får vara kvar nu. :)

Bilder på mig och Donna från i fredags (STOR BILDBOMB):















Bilderna jag fotade på henne med Donna, Pebblis och Lordi lägger Emma upp senare. :D



Kommentarer

Sv: Ja visst är hon! Och du, vilka underbara bilder!!

2012-01-08 13:28:39

Vilken tid tar vi bussen imorn? :D

Har ingen mobil för tillfället... XD

2012-01-08 18:22:36
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Sidan ses bäst i Google Chrome
  I upplösningen 1680x1050



bloglovin

bloglovin


Emma heter jag och är 26 år. Glad och busig tjej som bor med maken och dottern, 1 hund, 1 katt och 7 hästar på vår hästgård någon mil utanför Sundsvall.

Mitt namn är Caroline och jag är 23 år. Jag har ett brinnande intresse för hästar och fotografering. Utbildad kock och bor i Sundsvall tillsammans med min pojkvän och två kattor.


Antal besökare online just nu:

Text om dig själv kan du skriva här, även sätta in en bilkod


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!