trött.nu

2012-01-25 23:41:59 / 2 kommentarer ..


Ikväll hade vi första hoppträningen efter vilan, och jag kan inte säga att det gick så vidare bra. Jag kom dit stressad och spänd, och hade byggt upp en nervositet då det var ett tag sen vi hoppade nu.. så det gick som det gick. Men på slutet gick det bättre och där avslutade vi, det ska jag försöka bevara nu. Det blev tyvärr inte så mycket film att visa den här gången.

Sen kollade vi på när storhästarna hoppade samma övning efteråt, och det såg så enkelt ut! Har fått en bra förebild över hur det ska se ut när jag hoppar :) det ska jag försöka ta med mig. Om två veckor ska jag få hoppa Pebblis istället så jag får upp självförtroendet lite, hon hoppar som jag förstått oavsett om jag är nervös eller inte. Så det kan ju vara bra för mig, det är så synd om Donna som blir osäker p.g.a mig. :( Men vi ska lösa det.

Sen är jag jättetrött, har gått i två dagar nu och varit trött i kroppen och småfrusen som om jag är påväg att få feber men det blir inget. Och det är jag bara glad över, har ingen lust att bli sjuk. Hoppas jag ska vara piggare imorrn så jag orkar dressyra. :)


Gogumman vad jag älskar henne. :love:


Kommentarer

SV: Nej det är schabraket i inlägget nedanför som jag skrev om :-)

2012-01-26 08:10:42

Alltid bra att hoppa en häst som hoppar oavsett om ryttaren är nervös eller inte. :)

så de inte blir massa stop och onödigt, som fram kallar ännu mer nervrositet. :)



Hoppas de går bra med pebbles :)

2012-01-26 09:59:53
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Sidan ses bäst i Google Chrome
  I upplösningen 1680x1050



bloglovin

bloglovin


Emma heter jag och är 26 år. Glad och busig tjej som bor med maken och dottern, 1 hund, 1 katt och 7 hästar på vår hästgård någon mil utanför Sundsvall.

Mitt namn är Caroline och jag är 23 år. Jag har ett brinnande intresse för hästar och fotografering. Utbildad kock och bor i Sundsvall tillsammans med min pojkvän och två kattor.


Antal besökare online just nu:

Text om dig själv kan du skriva här, även sätta in en bilkod


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!