Spinner vidare på mina fundileringar ang. tränare

2012-01-19 10:13:08 / 3 kommentarer ..


Fick erbjudande om att rida för en tränare som jag tränat någon enstaka gång för förut, och jag tror att jag ska ge det en chans, för alltid lär man sig ju något nytt och märker jag att det stjälper mer än det hjälper så är det ju bara att sluta träna för henne. :) Så nu är jag pepp, ska se om vi kan få till stånd en träning redan till veckan då den här veckan redan var fullbokad för oss båda.

Sen ska jag höra med älskade Helen om hur hon skulle klara att ha en träning i månaden eller varannan månad, hon har pratat om att det skulle vara roligt att komma igång med träningar igen och frågar man aldrig får man inte veta! ;)

Inte lyckades man ta sig ur sängen i lagom tid imorse heller, så har inte hunnit med en enda häst innan maken for till jobbet... funderar på att köra några rejäla pass i paddan och plåga mig själv rejält med antingen inspända stigbyglar eller inga stigbyglar alls, och så ett spö i armvecken för att få ordning på den förbannade sitsen... :P Men det får bli ikväll det, nu under dagen ska jag pyssla med en hel del städning här hemma och så ska jag och Hedlie hitta på en massa bus också, som alltid, hehe! ;)


Kommentarer

Åh hon är så jädra söt!

2012-01-19 11:34:27

Hoppas de löser sig med tränare. :)

2012-01-19 12:16:49

Under första åren hade vi honom på lösdrift, och han var så himla seg då! Men han var verkligen hur cool som helst, det åkte förbi stenkross-bilar, isskrapor m.m. men han brydde sig aldrig. Himla skönt då med tanke på att jag var så liten och inte speciellt duktigt. Men det blev bara jobbigt när jag blev lite bättre och ville få fram han mer. (Han stannade typ med mig inne på dressyrbanorna, haha) Men sedan två år tillbaka har vi han installad hos Linda Wiklund på vintern, och då jäklar blir han pigg!



Jag tror han tycker att han är den vackraste på denna jord med, han älskar att stå och kolla på sig själv i spegeln i ridhuset ;P

2012-01-19 15:20:56
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Sidan ses bäst i Google Chrome
  I upplösningen 1680x1050



bloglovin

bloglovin


Emma heter jag och är 26 år. Glad och busig tjej som bor med maken och dottern, 1 hund, 1 katt och 7 hästar på vår hästgård någon mil utanför Sundsvall.

Mitt namn är Caroline och jag är 23 år. Jag har ett brinnande intresse för hästar och fotografering. Utbildad kock och bor i Sundsvall tillsammans med min pojkvän och två kattor.


Antal besökare online just nu:

Text om dig själv kan du skriva här, även sätta in en bilkod


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!