Snart är vi igång

2012-01-17 14:21:23 / 2 kommentarer ..


Bättre sent än aldrig.. ;) Har haft rätt så fullt upp nu dom senaste dagarna med både stall och jobb, så har inte haft så mycket tid för bloggen förrän nu. Men under dom här 3-4 dagarna har Donna kommit igång mer och mer, har travat henne mer och mer för varje dag med korta travsträckor och ökat på det mer och mer. :)

Hon har verkligen varit duktig och lyhörd när jag bett om trav och avsaktning, men pigg är hon sötnosen. :) Imorgon ska hon få vila, och på torsdag kan vi börja galoppera lite lite. Spännande! Och nästa onsdag är det hoppträning igen. Får se om Emma och Berrabus också får vara med kanske. SKOJ! :D


Donnischen idag i sitt nya schabrak jag fyndat för 20:- ;) visst vart hon fin?



Kommentarer

vart fyndade du de så billigt, tradera ? :)

2012-01-17 18:29:42

sv till emma:) ; min header nu ser mest bara fattig ut. haha :(

jaa snart är det dax för oss att komma igång, typ jätte snart ;)

2012-01-18 08:37:48
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Sidan ses bäst i Google Chrome
  I upplösningen 1680x1050



bloglovin

bloglovin


Emma heter jag och är 26 år. Glad och busig tjej som bor med maken och dottern, 1 hund, 1 katt och 7 hästar på vår hästgård någon mil utanför Sundsvall.

Mitt namn är Caroline och jag är 23 år. Jag har ett brinnande intresse för hästar och fotografering. Utbildad kock och bor i Sundsvall tillsammans med min pojkvän och två kattor.


Antal besökare online just nu:

Text om dig själv kan du skriva här, även sätta in en bilkod


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!