Skräpdag...

2012-01-10 21:39:00 / 1 kommentarer ..


Åh vilken skräpdag det vart idag, började med att jag tog det lugnt imorse, hade tid för provtagning kl.9.45 så tyckte jag hade så gott om tid... tills jag slängde ett öga på kylskåpet och såg att det stod 9.15 på kallelsen. GULP! Bara att väcka den lilla prinsessan som tagit sovmorgon och slänga på henne lite kläder och sen ut i bilen och gasa till vårdcentralen. Kom fram 10min sent och ursäktade mig så mycket, fick sitta och vänta men de släppte in mig relativt snabbt ändå, med tanke på att jag missat min tid. Sen blev det ju en hel massa dötid då jag inte skulle hämta upp Carro vid bron förrän 10.25, så jag och Hedlie satt i bilen och ammade och jag läste lite ur den senaste ridsporttidningen för lilla gumman, hon gillar alla bilderna på hästarna, så kanske det blir en liten ridtjej av henne ändå jag som trodde att hon skulle vara avskräckt redan vid födseln! ;)

Sen åkte vi hem och prinsessan som annars är en sån liten solstråle var inte alls på humör efter att ha hastat iväg så där på morgonen, så det blev till att mysa med henne mest hela dagen för så fort man släppte fokus från henne började hon på att gnälla, min lilla prinsessa! <3 Carro red en sväng på Donna och sen en tur i paddan på Pebblis, jag följde med som fotograf och Hedlie somnade till i vagnen. Sen hade liksom hela dagen gått utan att jag fått så speciellt mycket gjort och då var det dags att åka och ha träningar... Nu har jag nattat prinsessan och ska bege mig ut till stallet, jag har 3 hästar att rida och två små damer som gärna vill hitta på något de också... Så så kan det bli ibland, ser fram emot att få mysa lite med älsklingarna i alla fall!

Imorn har jag lovat Carro att spara hästarna till på kvällen så ska vi ge oss ut tillsammans! ;)

Kommentarer

Sv: Hon är "korsnings ponny" eftersom hon inte hade några papper innan hon kom till stället jag köpte henne ifrån. Men vi misstänker att hon har welsh i sig, eller att hon är renrasig, för det är kusligt likt ;) Och sen säger min tränare att dom tror att hon har welsh hingsten Bostorps bravad i sig =) Vad har din för stam? (:

2012-01-10 22:49:30
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Sidan ses bäst i Google Chrome
  I upplösningen 1680x1050



bloglovin

bloglovin


Emma heter jag och är 26 år. Glad och busig tjej som bor med maken och dottern, 1 hund, 1 katt och 7 hästar på vår hästgård någon mil utanför Sundsvall.

Mitt namn är Caroline och jag är 23 år. Jag har ett brinnande intresse för hästar och fotografering. Utbildad kock och bor i Sundsvall tillsammans med min pojkvän och två kattor.


Antal besökare online just nu:

Text om dig själv kan du skriva här, även sätta in en bilkod


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!