Ridning x 2

2012-01-10 20:42:05 / 1 kommentarer ..


Idag tog jag ut Donna barbacka på en skrittur barbacka på 10 minuter i det fina vädret, idag lugnade hon ner sig bra mycket fortare än igår. :) Hon frustade så nöjt så. Jättemysigt var det! Hoppade sen av och gick en bit till.



Senare var det Pebbles tur, första gången jag red henne. Emma och Hedlie följde med till banan medan jag red där en sväng och fotade, men jag har dessvärre inte lyckats föra över bilderna så dom får vänta. :) Jag kan väl inte säga att jag är så nöjd över hur det gick.. känner mig lite småbesviken. Pebbles är van vid en helt annan ridning än vad jag är, och då är det ju inte det lättaste att förstå varandra.

Men det roliga är, att det har visat sig att Emmas ridning har satt sig i mig! :D Sen var det ju som sagt första gången jag red henne också, då kan det aldrig gå perfekt. Men jag försökte och gjorde mitt bästa, hennes galopp var hur mysig som helst! Önskar bara att jag kunde sitta ner och arbeta i galoppen, det är ett av flera mål jag ska sträva efter i år.


Kommentarer

vilken söt bild :)

2012-01-10 20:56:31
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Sidan ses bäst i Google Chrome
  I upplösningen 1680x1050



bloglovin

bloglovin


Emma heter jag och är 26 år. Glad och busig tjej som bor med maken och dottern, 1 hund, 1 katt och 7 hästar på vår hästgård någon mil utanför Sundsvall.

Mitt namn är Caroline och jag är 23 år. Jag har ett brinnande intresse för hästar och fotografering. Utbildad kock och bor i Sundsvall tillsammans med min pojkvän och två kattor.


Antal besökare online just nu:

Text om dig själv kan du skriva här, även sätta in en bilkod


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!