Resumé av 2011

2012-01-23 15:35:16 / 1 kommentarer ..


Blev inspirerad av Carro att göra en liten årsresumé, låter mest bilderna tala för sig, så hoppas ni gillar´t! ;)

JANUARI

Njöt av snön, körde fast med fyrhjulingen i snön för hundrafemtielfte gången, svor över snön, njöt av att vara med mina underbara älsklingar, njöt av riktigt fina soliga dagar, njöt av snön.

FEBRUARI

Njöt utav snön, fotade mest bara på Kerstin och Gertrud, var hundvakt åt världens bästa Igor, började må obeskrivligt illa(?!, det är helt sjukt, men jag kommer inte riktigt ihåg om det var nu jag mådde så illa, eller om det kom först månaden efter), njöt utav snön.

MARS

Njöt av snön, busade med hästarna, myste med hästarna, och eftersom jag valt att inte ta med så mycket bilder av när andra rider så fotade jag inte så mycket mer än så i mars, mådde förskräckligt illa och började vikariera på en skola, njöt av snön som började försvinna.

APRIL

Njöt av våren, plaskade en hel massa med hästarna, hade en stor bebismage redan då, lät bloggkompisen rida Lordi eftersom jag lovat maken att inte göra det, mamma och moster stack ut och red, tränade trick träning med Kerstin och Gertrud, löshoppade Kerstin och Gertrud, pussades med Nino, var med på bild med gravidmagen för första gången, njöt av att vara gravid trots illamåendet, fyllde 26 år (11/4) njöt av att vara med alla mina älsklingar.

MAJ

Fotade nästan ingenting, njöt av att umgås med maken och alla mina älsklingar, beundrade grannens lilla hingstföl, skjutsade mamma och Berra till Näset så att de kunde hoppa på riktigt för första gången, njöt av att magen växte och växte och att alla värden var bra, led av extremt sura uppstötningar.

JUNI

Njöt av sommaren, gravidmagen blev större och större, Lordi saknade att mamman inte kunde rida honom, fick min älskade omikron ridhjälm, njöt av underbart väder, hästarna njöt av sommaren, mamma hoppade mer med Berra, älskade syster tog studenten, älskade broder med sambo kom upp och hälsade på, Nino började på att förbereda mig ännu mer på att han kanske inte skulle finnas kvar för alltid, Lordi hade änglavingar, Josse red Lordi en sväng, njöt av sommaren.

JULI

Njöt av sommaren, hästarna njöt på sommarbetet, blev förälskad i årets föl på Näset, fick finbesök av Fisen, vårat kök började på att ta form, red mest bara Nino, Carro red Lordi, njöt av att snart bli mamma.

AUGUSTI

Njöt av sommaren, moster red Nino och mamma red Berra, Carro red Berra och Lordi, hunden var lika knäpp som alltid, njöt av min stora fina mage, firade ettårig bröllopsdag med maken, red endast Nino, njöt av sommaren.

SEPTEMBER

Njöt av hösten, köpte två nya bilar, vägrade fortfarande att sälja vår blåa ford som jag är helt in-LOVE-with, njöt av alla mina älsklingar, gravidmagen bara växte och växte, mådde hur bra som helst, blev mamma till världens bästa Hedlie (18/9), njöt av att vara mamma.

OKTOBER

Red en hel massa och njöt av att åter vara på hästryggen som vanligt igen, insåg att min och Ninos tid tillsammans på jorden höll på att rinna ut, skilldes från min underbara Nino som nu galopperar på de evigt gröna ängarna, upplevde höga toppar av glädje och djupa dalar av sorg, fick finfrämmande av min älskade bror, njöt av familjelivet med min make, välkomnade Pebbles som ny familjemedlem, njöt av livet, grät några floder, red ännu mer på mina underbara hästar, skrattade en hel massa, njöt av livet igen.

NOVEMBER

(Inser att det saknas bilder från de två sista månaderna på året, så ni får hålla till godo på dem som jag har, ska se om jag kan hitta de försvunna bilderna! ;) ) Njöt av att vara mamma, njöt av att umgås med alla mina älsklingar, red en hel massa (precis som vanligt), fick en systemkamera av världens bästa Anders, hade massor av finfrämmande, njöt av att busa med min dotter, njöt av livet.

DECEMBER

Njöt av vintern (men längtade efter snö), njöt av att vara mamma och umgås med alla mina älsklingar, bakade en hel massa i mitt underbara kök, julpyntade i stallet, firade jul, var med om världens storm, disneygranen utanför köket was-no-more, njöt av att vara med familjen, firade nyår.

Kommentarer

Wow! Vilka snygga kollage. hur och i vilket program har du gjort dem?



2012-01-23 21:01:20
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Sidan ses bäst i Google Chrome
  I upplösningen 1680x1050



bloglovin

bloglovin


Emma heter jag och är 26 år. Glad och busig tjej som bor med maken och dottern, 1 hund, 1 katt och 7 hästar på vår hästgård någon mil utanför Sundsvall.

Mitt namn är Caroline och jag är 23 år. Jag har ett brinnande intresse för hästar och fotografering. Utbildad kock och bor i Sundsvall tillsammans med min pojkvän och två kattor.


Antal besökare online just nu:

Text om dig själv kan du skriva här, även sätta in en bilkod


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!