Måste bara...

2012-01-03 09:26:21 / 3 kommentarer ..


...få klaga lite på underlaget ute också... ;) Jag har inte kunnat sätta igång Donna och Lordi efter deras vintervila eftersom ingen utav dem har skor, i vanliga fall är det inga problem och framför allt Donna trivs absolut bäst barfota, men den här vintern verkar det vara helt omöjligt att låta dem få vara det! För att ta sig upp i skogen där det finns bättre underlag måste man kunna rida längs byvägen åtminstonne, och när den ska vara en jäkla isgata är det ju helt jäkla omöjligt!!! Morr, så jäkla less på att det inte kan komma tillräckligt med snö för att skapa ett perfekt underlag att rida på, utan ishalka.

Håller verkligen både tummar och tår för att det ordnar till sig, annars misstänker jag att det blir skor på dem båda rätt snart. Lordi är verkligen på G och varje gång man kommer till hagen för att hämta någon av dem andra är han snabbt framme och stoppar i huvudet i grimman för att jag ska ta honom istället, söta lilla bebisen min! :love:


Kommentarer

sv; vi hittar tid snart till att hoppa dina hestisar :) känner mej bara så äcklig i kroppen nu, vill inte ens rida på Lisen när min kroppen är som svart och vitt på massa ställen.... måste gå till naprapat! :)

2012-01-03 11:47:51
Elin- Northern Showhorses http://northernshowhorses.blogg.se/

Håller med.. fick tillslut sko min häst också det gick inte annars:/

2012-01-03 14:41:04

Visst är underlaget dåligt. :(

Här är det isgata, o för jävligt.

Men faktiskt bra i skogen, men likadant för oss vi måste rida på en grusväg, eller asfalt för o ta oss till skogen.



Åh de är snor halt där.

Men Raski har som tur är snösulor + broddad. :)

2012-01-03 18:42:45
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Sidan ses bäst i Google Chrome
  I upplösningen 1680x1050



bloglovin

bloglovin


Emma heter jag och är 26 år. Glad och busig tjej som bor med maken och dottern, 1 hund, 1 katt och 7 hästar på vår hästgård någon mil utanför Sundsvall.

Mitt namn är Caroline och jag är 23 år. Jag har ett brinnande intresse för hästar och fotografering. Utbildad kock och bor i Sundsvall tillsammans med min pojkvän och två kattor.


Antal besökare online just nu:

Text om dig själv kan du skriva här, även sätta in en bilkod


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!