Liten film...

2012-01-28 20:00:50 / 2 kommentarer ..


...på mig och Carro som skuttade ett lågt litet kryss med BerraBus och Lordi idag (första gången Lordi hoppar med någon på ryggen, om man inte räknar med den gången jag travade mot tre bommar som låg samlade mellan två hinder stöd och han hoppade fast jag inte trodde att han skulle göra det). Grabbarna var som vanligt helt fantastiska att ha med sig, och även fast jag var helt ensam när jag skulle lasta och göra iordning dem så är det liksom aldrig någonting jag funderar nämnvärt över, för jag vet ju att de är hur underbara som helst att ha att göra med. Höll på att bli lite tokigt när jag skulle lasta bara, då Lordi inte väntade på tecken att kliva på utan bara klev på, men det löste sig det också! :)


Sen har jag suttit och titta på Tedträningar hela em/kvällen, fick även denna gång en del aha-upplevelser, så jag har sagt det förut och jag säger det igen, det är otroligt givande att sitta med på andras träningar man lär sig alltid någonting nytt. Åt typ världens godaste tacopaj också, nästan så att snålvattnet rinner när jag tänker på det!!! :D

Nu ska jag och dottern ta och hoppa i badet och sen ska dottern sova och jag och maken hade tänkt oss att mysa ned oss framför teven och titta på någon bra film... En perfekt avrundning på en perfekt dag! :)
KÄRLEK till er alla folket!

Kommentarer

Gott med tacos paj. :D



2012-01-29 15:46:13

Duktig han är med tanke på att det är första gången!

2012-01-30 19:15:09
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Sidan ses bäst i Google Chrome
  I upplösningen 1680x1050



bloglovin

bloglovin


Emma heter jag och är 26 år. Glad och busig tjej som bor med maken och dottern, 1 hund, 1 katt och 7 hästar på vår hästgård någon mil utanför Sundsvall.

Mitt namn är Caroline och jag är 23 år. Jag har ett brinnande intresse för hästar och fotografering. Utbildad kock och bor i Sundsvall tillsammans med min pojkvän och två kattor.


Antal besökare online just nu:

Text om dig själv kan du skriva här, även sätta in en bilkod


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!