Intressant!

2012-01-08 14:34:59 / 3 kommentarer ..


Jag och Carro var ju ut och tittade på Tedträningarna på Näset igår en snabbis, och sen har jag även suttit där några timmar idag... har ridit för Ted typ en gång för hundra år sedan, men minns att jag gillade hans upplägg. Fick mig både en och två fundileringar när jag satt där på läktaren och det var otroligt inspirerande att se alla fina ekipage! Framför allt en häst fångade mitt intresse, och den visade sig också vara till salu... hum, hum... jag har dock redan två andra hästar att ta ställning till och sen är det faktiskt så att vi inte har ekonomi till att köpa ytterligare en häst just nu.

Tycker att det är jäkligt roligt att åka på träningar och sitta med på läktaren och lyssna på vad som sägs till alla ekipagen, en del verktyg stoppar jag snabbt i min egen verktygslåda och en del lägger jag bara tillbaka på hyllan. Är riktigt jäkla pepp nu i alla fall och väldigt inspirerad till att hoppa, jag som är en utav de största dressyrnördarna jag känner. :P

Nu verkar underlaget ordna till sig också, så nu ska Lordi få komma igång ordentligt efter sin lilla vintervila också! Hehe, min fina lilla prins som ser ut som en förvuxen ponny just nu med sin tjocka långa päls och den där manen som jag lovade dyrt och heligt att trimma innan jul... :D


Kommentarer

ibland behövs lite inspiration för att man ska komma igång fullt ut. :)

2012-01-08 15:22:03

Fin bild! :D

2012-01-08 15:45:04

Hello! Du får gärna fortsätta höra dig för om nån som kan ta sig an Stor under 1 år, varkar gå trögt med den jag hade på gång...

jag måste verkligen hitta ett hem snart, ju närmare desto bättre.

Att det ska vara så svårt!

Inte nog med att det är det är bland det svåraste jag gjort, det ska vara besvärligt med :(

2012-01-08 16:17:18
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Sidan ses bäst i Google Chrome
  I upplösningen 1680x1050



bloglovin

bloglovin


Emma heter jag och är 26 år. Glad och busig tjej som bor med maken och dottern, 1 hund, 1 katt och 7 hästar på vår hästgård någon mil utanför Sundsvall.

Mitt namn är Caroline och jag är 23 år. Jag har ett brinnande intresse för hästar och fotografering. Utbildad kock och bor i Sundsvall tillsammans med min pojkvän och två kattor.


Antal besökare online just nu:

Text om dig själv kan du skriva här, även sätta in en bilkod


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!