Ingen bra dag...

2012-01-26 23:18:24 / 3 kommentarer ..


...vaknade inatt av att det gjorde så sjukt ont i magen, samtidigt som jag frös så jag skakade... försökte hitta en ställning där magen inte ville vända sig ut och in, men misslyckades och blev sittandes med huvudet begravt i en hink... sen somnade jag om, och vaknade med dunkande huvud och sån yrsel att jag trodde jag skull svimma bara av att ligga i sängen. Min underbara älskade lillasyster kom och hjälpte mig med allting jag behövde få gjort och maken fixade så att han kunde komma hem tidigare. Själv har jag varit mer död än levande hela dagen, måste ha ätit något som inte var så hälsosamt igår för det onda i magen kom i alla fall inte tillbaka mer... Nu börjar jag på att känna mig lite mer som en människa igen, så imorn lär jag köra på som vanligt igen! ;)

Har inte så mycket motivation till att sitta vid datorn just nu, men klippte iaf ihop en liten film från i tisdagskväll när jag och Carro red Berra och Lordi i ridhuset, jag var rätt trött och jamsade mest omkring men jag tror att Berra för dagen uppskattade just det, och Carro kände lite på Lordi då hon inte suttit på honom sen i somras... så det blev en rätt lugn kväll med andra ord. ;) Grabbarna skötte sig dessutom exemplariskt och klev på transporten hur fint som helst både dit och hem, fast vad hade jag förväntat mig, de är ju mina underbara grabbar?!! :D

Kommentarer

Omg!! Vilken fin film :D <3

2012-01-26 23:44:12

Hur hög är Berra ? :)

jobbigt med ont i magen :(

2012-01-28 16:04:53

SV:

Ja :D

Längtar tills bilderna kommer, ska bli så himla kul o få se dom.



Ah va skoj. :)

Raski ska med på mätning, men inte än.

Hon har ju inte växt klart ännu ;)

2012-01-28 19:02:24
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Sidan ses bäst i Google Chrome
  I upplösningen 1680x1050



bloglovin

bloglovin


Emma heter jag och är 26 år. Glad och busig tjej som bor med maken och dottern, 1 hund, 1 katt och 7 hästar på vår hästgård någon mil utanför Sundsvall.

Mitt namn är Caroline och jag är 23 år. Jag har ett brinnande intresse för hästar och fotografering. Utbildad kock och bor i Sundsvall tillsammans med min pojkvän och två kattor.


Antal besökare online just nu:

Text om dig själv kan du skriva här, även sätta in en bilkod


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!