Ibland önskar jag...

2012-01-11 11:27:55 / 1 kommentarer ..


...verkligen att dygnet hade fler timmar! :P Tog mig två korta svängar på Kickan och Berra, och skrittade längs byvägen i 10min med Lordi. Kerstin och Gertrud var det inte tal om att hinna med, så de fick sig bara en rykt och en hel massa pussar. Kerstin var riktigt sur, men som tur är har hon ett väldigt förlåtande sinnelag så imorse när jag kom ut var allting glömt! ;)

Har dessutom blivit erbjuden fyra kanonfina hästar på tre dagar, och fått nys om att en utav mina riktigt nära vänner från förr ska sälja sina två ögonstenar som jag alltid haft ett gott öga till... Tankarna snurrar på bra nu kan jag säga! Men det är riktigt skoj att trots att jag inte varit speciellt aktiv de senaste åren på tävlingsbanor och annat, fortfarande står högst upp på listan över folk att ringa när man behöver hjälp/hittar en riktig kanonhäst som man anser att någon duktig ryttare skulle få ta hand om! :D

I vanliga fall har jag fått det intrycket att man glöms bort när man inte är ute och visar upp sig/säljer så mycket... så verkar dock inte vara fallet för mig och det är jag riktigt glad över! Önskar bara att jag kunde ta mig an fler än vad jag kan idag.


Kommentarer

Kul att du får erbjudanden, men sen är de ju inte alltid lätt o få de o gå ihop med plats o annat.

2012-01-11 18:51:00
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Sidan ses bäst i Google Chrome
  I upplösningen 1680x1050



bloglovin

bloglovin


Emma heter jag och är 26 år. Glad och busig tjej som bor med maken och dottern, 1 hund, 1 katt och 7 hästar på vår hästgård någon mil utanför Sundsvall.

Mitt namn är Caroline och jag är 23 år. Jag har ett brinnande intresse för hästar och fotografering. Utbildad kock och bor i Sundsvall tillsammans med min pojkvän och två kattor.


Antal besökare online just nu:

Text om dig själv kan du skriva här, även sätta in en bilkod


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!