Dressyrpass i paddan

2012-01-09 15:55:20 / 4 kommentarer ..


Så nu har jag och Hedlie varit med Carro och Kickan och Tova och Berra och kollat på när de red ett litet dressyrpass i paddan. ;) Kameran strejkade redan efter några minuter, men några bilder hann jag med att fota! Berra jobbade på riktigt fint, och även om det blev en del missförstånd mellan honom och Tova, så visade han ändå på fina kvalitéer... Hm, kanske han har en framtid inom dressyren också min fina, fina lilla kille?!! :D

Carro red Kickan, och hon fick till ridningen på henne riktigt bra. Det är en hel del ansvar på ryttaren när man rider henne eftersom hon är byggd i nedförslutning och dessutom har en massa låsningar i bakdelen för det mesta. Men hon jobbade riktigt fint som sagt och ni lär få höra mer om hur Carro tyckte att det gick sen när hon kommer hem och loggar in på sin dator!

Nu ska jag ut och gå en sväng med Hedlie som sällskap till tjejjerna som ska skritta Donna och Lordi en sväng. Blir att jag rider Pebblis sen ikväll när maken kommit hem, och så ska jag nog ta ut vagnen och köra Kerstin och Gertrud en sväng också! :)



Kommentarer

Fina bilder och snygga hästar! =D

2012-01-09 17:08:32

Gud vad snö ni har. :P

Vi har ingen snö här.

2012-01-09 19:16:49

Helt kär!

pappas kommentar "Tja det är ju inte HELT omöjligt.." ;D

2012-01-09 21:16:13

Berra är dösnygg!!!

2012-01-09 21:45:38
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Sidan ses bäst i Google Chrome
  I upplösningen 1680x1050



bloglovin

bloglovin


Emma heter jag och är 26 år. Glad och busig tjej som bor med maken och dottern, 1 hund, 1 katt och 7 hästar på vår hästgård någon mil utanför Sundsvall.

Mitt namn är Caroline och jag är 23 år. Jag har ett brinnande intresse för hästar och fotografering. Utbildad kock och bor i Sundsvall tillsammans med min pojkvän och två kattor.


Antal besökare online just nu:

Text om dig själv kan du skriva här, även sätta in en bilkod


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!