Är så...

2012-01-08 23:36:01 / 0 kommentarer ..


...otroligt stolt över mina fantastiska älsklingar! :D Allihop har gått superfint idag, och inspirerad av Tedträningarna släpade jag fram tre galoppbommar uppe på rakbanan i skogen och red över dem med Pebblis, och tänk vad lite inspiration kan göra! I vanliga fall är jag den som sitter och måttar och måttar och måttar så till förbannelse att när vi väl ska över bommarna så blir det bara pannkaka av det hela och det gör att jag känner det som en ännu större omöjlighet att hoppa hinder dessutom. Hade Teds ord ringande i öronen: Hästar kan inte rent mekaniskt galoppera över en bom, de hoppar den och har man ingen bra galopp före, över och efter galoppbommarna, så har man ingen bra galopp för att hoppa hinder heller. Så jag kom i galopp från båda håll några gånger och herrejävlar vad fint det gick när jag liksom bara hittade en bra grundgalopp och rullade på bommarna i den!

Pebblis tyckte det var skoj också och frustade glatt, hihi, hon som annars tycker att det kan vara lite läskigt i skogen om kvällarna! :) Åh, leendet visste inga gränser när jag klappade om henne satt av för att plocka bort bommarna och sedan satt upp för att trava av och rida hemåt igen.


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Sidan ses bäst i Google Chrome
  I upplösningen 1680x1050



bloglovin

bloglovin


Emma heter jag och är 26 år. Glad och busig tjej som bor med maken och dottern, 1 hund, 1 katt och 7 hästar på vår hästgård någon mil utanför Sundsvall.

Mitt namn är Caroline och jag är 23 år. Jag har ett brinnande intresse för hästar och fotografering. Utbildad kock och bor i Sundsvall tillsammans med min pojkvän och två kattor.


Antal besökare online just nu:

Text om dig själv kan du skriva här, även sätta in en bilkod


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!