Älsklingarna igår...

2012-01-05 13:03:04 / 2 kommentarer ..


Klockan var rätt mycket innan jag kom ut i stallet på kvällen så jag bestämde mig snabbt för att det fick bli lite longering för dem, hade lite annat planerat egentligen, men då jag hade en obestämd värk i magen hela dagen igår och dessutom hade busat rätt mycket med min lilla prinsessa, kände jag att jag var rätt trött egentligen.

Blev bara några korta pass i linan, med lite sidvärtsrörelser och hästarna verkade nöjda med att bara få röra på sig lite och sen komma in i stallet igen. ;)

Satt i höet inne hos Lordi och myste på slutet, slöt ögonen och drömde mig bort som jag så ofta gör, hästarna är verkligen meditation för mig, ett sätt att hitta lugnet mitt i kaoset. Sitter där i tankarna långt borta när jag får ett huvud slängt rakt i magen... :P Det är Lordi som slängt sig ned och kastat upp huvudet i mitt knä för mys... Min charmiga lilla knähäst, är rätt glad att han gett upp det där med att lägga sig typ på mig.


Kommentarer

Mysigt att bara mysa. :)



SV:

Såna vänner är roliga o ha. :)

Och kul att ha folk som vill följa en.



Ja jag hoppas de blir en förbättring.

Idag var hon hemsk i början av ridpasset.

Hon tyckte livet var dö trist, vet inte varför hon inte tycker om o ridas över bommar eller så. :/



Så fort vi kom ut i skogen, blev hon pigg & glad.

Men ska be någon ET gå igenom henne, tror hon har låsningar som inte släppt helt sen förra massage besöket.



Så tror även de påverkar henne.

Men väl i skogen idag så höll jag på att inte få stop på henne, för hon var pigg o busig. :P

2012-01-05 14:58:55

Han är för härlig Lordigubben. (: Jag gillar han, även fast han är stor som ett hus. ;D

2012-01-05 23:56:22
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Sidan ses bäst i Google Chrome
  I upplösningen 1680x1050



bloglovin

bloglovin


Emma heter jag och är 26 år. Glad och busig tjej som bor med maken och dottern, 1 hund, 1 katt och 7 hästar på vår hästgård någon mil utanför Sundsvall.

Mitt namn är Caroline och jag är 23 år. Jag har ett brinnande intresse för hästar och fotografering. Utbildad kock och bor i Sundsvall tillsammans med min pojkvän och två kattor.


Antal besökare online just nu:

Text om dig själv kan du skriva här, även sätta in en bilkod


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!