10 saker...

2012-01-31 12:59:29 / 0 kommentarer ..


Blev lite sugen på att göra en sån här då jag var in på Tildas och Melinas blogg och såg att Tilda gjort en, hoppas att det inte gör något att jag tar efter! ;)



10 Saker Ni Kanske Inte Visste Om Mig och Mina Älsklingar:

- Jag ÄLSKAR att vara i stallet (Haha, fast det vet nog de flesta som känner mig! :P Men helt seriöst, jag skulle lätt kunna bosätta mig i stallet om jag bara fick... Har sagt det till min make x antal gånger, att vi ska riva kåken och flytta in i stallet istället, han är dock inte riktigt lika sugen på den idén. ;) )

- Jag DRÖMMER om att få bygga ett rehabcenter för hästar (Med möjlighet att ta hand om hästar som är skadade eller vanvårdade, med stor inomhuspool för vattenträning, och alla andra rehabförnödenheter som kan tänkas behövas.)

- Som mest har jag ägt 12 hästar (Så jag är totalt oförstående när folk tycker att jag har mycket hästar nu... :) För enligt mig har jag ju väldigt få älsklingar nu!)

- En fd. jobbarkompis till mig vann 276 000 på v75 efter att ha kopierat min rad (Den raden som jag själv aldrig hann lämna in, han var snäll och bjöd mig på middag som tack i alla fall!)

- Jag hade MVG i alla ämnen när jag gick i nian (Hehe, duktig jag är va?!)

- BerraBus kan bara spanskskritt med vänsterbenet (Han ser ut som en skadeskjuten kråka när han kommer och går med ena benet rakt ut och sen tittar han oförstående på mig när jag säger åt honom att lyfta mer på det andra benet, för HAN tycker att han lyfter hur bra som helst på BÅDA benen)

- Lordi tror att han är min riktiga bebis (Han har liksom inte förstått att människor inte kan vara mamma till hästar)

- Jag har blivit erbjuden MASSOR av pengar för tre utav mina nuvarande älsklingar (Och det finns de som tycker att jag är dum i huvudet som inte har sålt dem, men det skiter jag i för pengar är inte allt här i världen!)

- När jag var 20 höll jag på att dö (Jag låg på sjukhuset och skrev mitt testamente, och det är något som gjort att jag är så mycket generösare och omtänksammare än vad jag var innan, dessutom försöker jag ALLTID att ta vara på varje dag och leva i nuet, och jag pussar alltid hästarna, katterna, hunden, dottern och maken godnatt och säger att jag älskar dem innan jag lägger mig för att sova)

- Jag har blivit erbjuden 16 hästar bara den här månaden, så vart ska 2012 som hästår sluta?!! (Misstänker att det blir en ny familjemedlem innan året är slut... men det är bara vad jag misstänker! ;) )

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Sidan ses bäst i Google Chrome
  I upplösningen 1680x1050



bloglovin

bloglovin


Emma heter jag och är 26 år. Glad och busig tjej som bor med maken och dottern, 1 hund, 1 katt och 7 hästar på vår hästgård någon mil utanför Sundsvall.

Mitt namn är Caroline och jag är 23 år. Jag har ett brinnande intresse för hästar och fotografering. Utbildad kock och bor i Sundsvall tillsammans med min pojkvän och två kattor.


Antal besökare online just nu:

Text om dig själv kan du skriva här, även sätta in en bilkod


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!