Uppmaning antagen!

2012-02-02 10:19:03 / 2 kommentarer ..


Då jag antagit Carros uppmaning om att se mig själv som den prinsessa jag är och sluta nedvärdera mig själv i stort och smått har jag nu suttit och fundilerat lite över mina Februarimål och hur jag ska som Carro säger: lägga upp min Princess-style för Februari. Och för alla er som missat Carros fantastiskt tänkvärda blogg så hittar ni den här: http://silverbern.bloggagratis.se, helt klart värd att läsa EVERYDAY! ;)

Nu till mina Februarimål som sammanflätas med min Princess-style:

- Tillägnar månaden åt halvhalterna då jag slarvat väldigt mycket med dem och hur jag utför dem, jobba massor med att få hästen från innerskänkel till ytterhanden och SLUTA med allt jäkla småpillande i innertygeln (som det är nu rider jag oftast hästarna på innerhanden något jag VET att jag inte ska göra, men ÄNDÅ så sitter jag där och pillar så fort jag inte tänker efter!

- Se till att alla hästarna får hoppa regelbundet, har varit lite si och så med det och framför allt vill JAG komma igång och hoppa regelbundet, annars känns det inte som att det är ett realistiskt mål att tävla i slutet av februari.

- Åka längdskidåkning minst två ggr/vecka, måste ju passa på att utnyttja den underbara snön så länge den varar och jag mår så jäkla bra av att sträcka ut på skidorna. Dessutom har ju det med ett annat mål att göra, nämligen VASALOPPET 2013! :)

- Ägna mig åt fotografering en liten stund varje dag, ÄLSKAR ju att vara ute med kameran och fota och även om det mest blir kort på min egen lilla prinsessa eller någon av mina andra älsklingar så är det någonting jag verkligen tycker är dritkul! :D

- Göra minst EN typisk EMMAGREJ i veckan! Haha, ja och vad är det nu då? Jo det kan vara allt från att skicka ett gulligt sms till en kompis, till att köpa en snusdosa till maken utan att han bett mig om det. Jag lever ju efter devisen att man ska behandla andra som man själv vill bli behandlad och därför brukar jag alltid försöka att förgylla andras dagar eftersom jag tycker att det är så trevligt när folk förgyller mina dagar.

- Ta ett BAD minst en gång i veckan. Åh, som jag älskar att krypa ner i badet med tända ljus och en kopp te, och i vanliga fall glömmer jag bort att unna mig det.

- LE mot alla som jag möter. Enkelt, dem blir glad och jag blir glad. Testa det nästa gång ni står i kassan och kassörskan haft en lång och jobbig dag och ser trött och sliten ut, tänk vad ett litet leende kan göra för skillnad! ;)

Ja, det var mina mål för Februari, hur ska ni lägga upp era?! :D

Kommentarer

Låter vettigt :)

2012-02-02 12:33:43

ååååh men shit, sluta ös så mkt beröm över mej, jag blir generad, haha!<3 :D

2012-02-02 13:23:18
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Sidan ses bäst i Google Chrome
  I upplösningen 1680x1050



bloglovin

bloglovin


Emma heter jag och är 26 år. Glad och busig tjej som bor med maken och dottern, 1 hund, 1 katt och 7 hästar på vår hästgård någon mil utanför Sundsvall.

Mitt namn är Caroline och jag är 23 år. Jag har ett brinnande intresse för hästar och fotografering. Utbildad kock och bor i Sundsvall tillsammans med min pojkvän och två kattor.


Antal besökare online just nu:

Text om dig själv kan du skriva här, även sätta in en bilkod


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!