Mobilf*n!

2012-02-07 10:29:10 / 1 kommentarer ..


Jag är så grymt jäkla less på min satans mobil nu, ibland har den värsta pms och kör med "it's your period - be twisted!" Bah, bah dubbel bah! Spolar snart ner det förbannade f*nskapet i toaletten, för den raderar kontakter ur telefonboken, kopplar folk direkt till telesvar fast jag har den igång och med täckning, ibland bryter den samtalet genom att helt enkelt koppla ur micken eller högtalaren, den skickar gamla sms, och allt som oftast får jag inga sms alls utan folk ringer upp på hemtelefonen och undrar om jag gått och dött för att jag aldrig svarar på deras sms, mina sms kommer typ fram i 66% utav gångerna jag skickar sms, jag får slamdowns från folk som inte ringt, den hänger sig så att jag inte kan göra något annat än att ta ut batteriet och starta om den... och ja listan fortsätter! Morr! :(

Har flörtat med maken nu och jag tror att det är en ny mobil på G, men med min vanliga otur med mobiler så lär den vara likadan... Haha, eller ja, man blir som dem man är med eller hur det där gamla ordspråket lyder... så det kanske inte är mobilerna det är fel på, utan MIG?! :P

Fast att jag har både en och två skruvar lösa visste jag redan! ;) Har ju kört med mitt hemsnickrade ordspråk: "Hellre en skruv lös, än tio för hårt åtdragna" i rätt många år nu...

Kommentarer

Ojdå, låter verkligen som du behöver en ny. ;)

2012-02-07 19:09:41
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Sidan ses bäst i Google Chrome
  I upplösningen 1680x1050



bloglovin

bloglovin


Emma heter jag och är 26 år. Glad och busig tjej som bor med maken och dottern, 1 hund, 1 katt och 7 hästar på vår hästgård någon mil utanför Sundsvall.

Mitt namn är Caroline och jag är 23 år. Jag har ett brinnande intresse för hästar och fotografering. Utbildad kock och bor i Sundsvall tillsammans med min pojkvän och två kattor.


Antal besökare online just nu:

Text om dig själv kan du skriva här, även sätta in en bilkod


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!