Jag vet att man inte ska gnälla...

2012-02-04 12:17:53 / 1 kommentarer ..


...men fy F*N vad jag fryser! Började frysa i torsdags och sen dess har jag huttrat på, vet inte om det är någon förkylning på gång, för det kliar lite i halsen också... antagligast är det bara att jag inte riktigt hunnit med att ställa om när kylan kom, men ändå, jag fryser!

Skulle ha åkt till ridhuset med Pebblis och Donna och hoppat idag, men insåg imorse att det inte var någon bra idé så jag stack ut och skrittade en sväng i djupsnön med dem båda... Lordi har jag tömkört och Berra och Kickan fick helt enkelt vila. I vanliga fall har jag inga problem med kylan, men när jag fryser redan innan jag vaknat så är det helt enkelt inget roligt! :/

Kerstin och Gertrud ska iaf få sig lite hjärngympa senare, men misstänker att det inte blir förrän ikväll för jag ska till svärföräldrarna och hälsa på och då passar jag och maken på att värma upp oss ordentligt i bastun också! ;) Så då tycker jag att jag inte borde frysa efter det i alla fall.

Har varit iväg och haft lite träningar på morgonen också, och jag kan säga att jag var jäkligt glad att de var inomhus och inte ute, för jag frös som en tok inne, och då kan jag bara tänka mig hur jag hade frysit om jag stod ute! Har några träningar inbokade imorn också, varav två av dem är ute, så vi får väl se vart vädret tar oss helt enkelt, hoppas verkligen på lite varmare väder imorn! :D

Kommentarer

Samma här brukar heller inte ha världens problem med kylan, men denna vinter har varit extremt jobbig.



Fryser inne, och då komma ut i världen kyla är inte kul heller. :/

Man vet ju inte hur man ska klä sig heller för att hålla sig varm.

2012-02-05 10:33:56
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Sidan ses bäst i Google Chrome
  I upplösningen 1680x1050



bloglovin

bloglovin


Emma heter jag och är 26 år. Glad och busig tjej som bor med maken och dottern, 1 hund, 1 katt och 7 hästar på vår hästgård någon mil utanför Sundsvall.

Mitt namn är Caroline och jag är 23 år. Jag har ett brinnande intresse för hästar och fotografering. Utbildad kock och bor i Sundsvall tillsammans med min pojkvän och två kattor.


Antal besökare online just nu:

Text om dig själv kan du skriva här, även sätta in en bilkod


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!