Jag och min prickiga kärlek!

2012-02-08 10:34:26 / 1 kommentarer ..


Jag och Pebblis var ute på en riktigt härlig ridtur igårkväll, det var alldeles lagom kallt och båda var på riktigt toppenhumör. Jobbade mycket med sidvärtsförflyttningar i skritt, galoppfattning, några steg i öppna eller sluta, avsaktning till skritt och så sidvärtsförflyttning igen. Och det bara flöt på så jäkla fint, kände verkligen hur vi jobbade tillsammans och hur vi liksom blev ett och det var så underbart att jag kom på mig själv med att sitta och asgarva där mitt ute i skogen på hästryggen. :D

Travade av på halvlånga tyglar och saktade sedan av till skritt och hoppade av och gick hela vägen hem, tycker att det är så skönt att få sträcka ut och stretcha ordentligt på benen efter att ha ridit, kan vara för att jag har sånna problem med knäna som jag tycker att det är så skönt eller är det någon mer än jag som också gillar att sträcka på benen efter att ni ridit?

När vi kom hem stod vi och myste på gången och när hon sedan gick in i sin box var hon lite tvekande till om hon verkligen ville det eller om hon egentligen ville stå kvar på gången och mysa, så jag ställde mig i hennes box och myste en stund också.

Tömkörde BerraBus i paddan därefter, och det gick precis lika bra det! Han är lite övertaggad när det gäller galopparbetet och jag fick vara noga med att förklara att det inte var en massa bus jag ville ha... :P Det är ju inte för inte som han har sitt smeknamn! ;)

Kommentarer

sen jag byte till mina ledade stigbyglar får jag aldrig ont i knäna längre, tidigare hade jag dunder problem med de speciellt när de var kallt ute. :)



Men aldrig nu längre, väldigt skönt

2012-02-08 19:21:15
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Sidan ses bäst i Google Chrome
  I upplösningen 1680x1050



bloglovin

bloglovin


Emma heter jag och är 26 år. Glad och busig tjej som bor med maken och dottern, 1 hund, 1 katt och 7 hästar på vår hästgård någon mil utanför Sundsvall.

Mitt namn är Caroline och jag är 23 år. Jag har ett brinnande intresse för hästar och fotografering. Utbildad kock och bor i Sundsvall tillsammans med min pojkvän och två kattor.


Antal besökare online just nu:

Text om dig själv kan du skriva här, även sätta in en bilkod


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!