Hihi, spännande! ;)

2012-02-06 20:05:27 / 4 kommentarer ..


Jajjemen folket, efter ännu en spark i arselt av en riktigt god vän är det nu klart, jag godkände min anmälan till hopptävlingarna i Timrå idag... och det känns så jäkla RÄTT! Jag har inte tävlat på år och dar och jag är redo... eller ja, när jag nu tänker efter så har jag ingen kavaj som jag kan hysa in mina superstinna mjölkpattar i, och jag tror heller inte att jag har några ridstövlar som jag kommer i... men det hinner jag fixa med, ska höra med syster om hon kan hitta på något skoj med min älsklingskavaj från förr, kanske man kan sy i ROSA kilar i den för att göra den större över just brösten??!! Hur som, jag är traditionell och vill inte tävla utan kavaj, så i värsta fall sätter jag gummisnoddar i knapphålen och krokar fast knapparna i dem helt enkelt, NOT so CLASSY I know, men va f*n det funkar! :P

Sitter och funderar på tävlingar för Mars också, har siktet inställt på tre stycken, men misstänker att jag bara kommer att kunna åka på en, max två, så jag får helt enkelt se hur jag ska lägga upp det! :) Men det är FUN, FUN, FUN i alla fall, är så jäkla pepp! :D:D

Hur har ni det med era tävlingssäsonger, har ni eran plan klar för året redan eller tar ni det allteftersom? I vanliga fall brukar jag vilja ha en plan för året över vilka tävlingar jag vill åka på, men då jag inte varit ute och tävlat på några år och dottern går före allt annat får jag ta det lite som det kommer detta år.


Kommentarer
josefine m. ridtravaren Bellie http://minfux.blogg.se/

Men gud vad roligt Emma! Vilken är det du ska tävla på Timrå?

2012-02-06 21:17:36

Omgggggg you go girl!:D

2012-02-06 21:42:34

Hoppas du lyckas lösa kavajproblemet!

Jag har en ganska klar plan över säsongen, sen beror det ju lite på hur han går och om vi kvalar till lag-sm eller inte.

2012-02-08 15:44:46

Gud vad kul att du ska ut och tävla =D Hoppas att det kommer gå bra :) Vilken häst ska du tävla?



Min och QPs tävlings period är inte så planerad, vet att vi ska vara med på några wras tävlingar här hemma. Men som groom åt Moa så är det fullproppat hela sommaren känns det som =) Gillar att ha det planerat :D

2012-02-08 17:33:58
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Sidan ses bäst i Google Chrome
  I upplösningen 1680x1050



bloglovin

bloglovin


Emma heter jag och är 26 år. Glad och busig tjej som bor med maken och dottern, 1 hund, 1 katt och 7 hästar på vår hästgård någon mil utanför Sundsvall.

Mitt namn är Caroline och jag är 23 år. Jag har ett brinnande intresse för hästar och fotografering. Utbildad kock och bor i Sundsvall tillsammans med min pojkvän och två kattor.


Antal besökare online just nu:

Text om dig själv kan du skriva här, även sätta in en bilkod


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!