Världens bästa make!

2011-09-09 09:11:26 / 2 kommentarer ..


Kan lugnt säga att jag har världens bästa make, i helgen (om allt går som det ska) så ska han köpa bil åt mig!!! :D För er som inte vet det så har vi länge varit på jakt efter två kombibilar nu när vi ska ha litet, men jag har liksom aldrig velat släppa taget om vår pärla, en Ford Mondeo med v6a och som verkligen är helt WONDERFUL att köra. Så nu har maken letat fram en motsvarande kombi och i helgen blir vi lyckliga ägare av den om ingenting skulle dyka upp. Egentligen ligger den utanför den prisklass som vi hade tänkt hålla oss till men maken har räknat på det och bara vi offrar lite av vår väl tilltagna hästbuffert så är det inga problem. Han gjorde dock väldigt klart för mig att Forden vi har idag MÅSTE säljas, och jag kommer grina när den åker så jag hoppas verkligen att den hamnar hos någon som verkligen kommer att älska den lika mycket som jag har gjort.

Har varit ute på tömkörningstur med Lordi nu på morgonen, och han skötte sig så fint så... han har varit lite stel i högersidan, men tyckte att det släppte efter lite lösgörande sidvärtsarbete idag. Hade tänkt hinna med att rida Nino också, men då jag var lite för seg upp ur sängen imorse (vår lille rugbyspelare höll mig vaken större delen av natten när den lilla krabaten bestämde sig för att spela en rugbymatch i min mage) så hinner jag inte med det innan det är dags att åka till barnmorskan, och sen efter det är det jobbet som gäller. Stänger idag så får se om det blir någon ridning ikväll, annars får det bli lite pyssel bara helt enkelt. :)

Höstbild på Lordi från ifjol, måste se till att knäppa lite nya sånna eftersom hösten verkligen tar fram hans vackra färger... Ska se om jag inte kan fota lite snygga höstbilder på alla älsklingarna här någonting. :D

Kommentarer

Härligt.. :D

fin bild.

2011-09-09 09:57:53

Snyggaste Lordi!

2011-09-10 12:44:42
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Sidan ses bäst i Google Chrome
  I upplösningen 1680x1050



bloglovin

bloglovin


Emma heter jag och är 26 år. Glad och busig tjej som bor med maken och dottern, 1 hund, 1 katt och 7 hästar på vår hästgård någon mil utanför Sundsvall.

Mitt namn är Caroline och jag är 23 år. Jag har ett brinnande intresse för hästar och fotografering. Utbildad kock och bor i Sundsvall tillsammans med min pojkvän och två kattor.


Antal besökare online just nu:

Text om dig själv kan du skriva här, även sätta in en bilkod


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!