Upp och ner i livets berg-och dalbana

2011-09-14 11:27:03 / 2 kommentarer ..


Som ni kanske märkt så har jag varit lite frånvarande igen de senaste dagarna, tog ut mig lite väl mycket på Huddiksmarknad och har haft grymt ont i fogarna sedan dess, är huvudet dumt får kroppen lida... eller hur var det nu? Igårmorse var smärtan olidlig och jag blev mest bara liggande tills det var dags att åka och jobba, hade egentligen en träning på kvällen också, men insåg på en gång att jag aldrig skulle palla då det enda som hjälper är att röra lite på sig och sen värma vetekuddar och lägga sig ner och försöka slappna av så gott det går och sen röra lite på sig igen och så värma kuddarna på nytt och lägga sig ner för att försöka slappna av igen.

Maken var underbar och masserade både fötter och svank och inatt fick jag sova någon timme, så imorse när jag vaknade kände jag genast skillnaden! Jag var mycket rörligare igen och jag kände mig så otroligt mycket piggare. Har ändå tagit det lugnt på morgonen, men passade på att rida en sväng på Nino, blev mest lösgörande för oss båda eftersom jag gärna spänner muskulaturen runt bäckenet när jag känner av foglossningarna lite extra. Han gick som en dröm, min älskade lilla sagoponny! :D Och eftersom allting hade gått så bra fick jag först för mig att jag skulle rida Donna också på en gång, men så insåg jag att jag bara skulle ställa till det för mig i så fall, så det blev tömkörning för hennes del och hon jobbade verkligen kanon, även om hon var lite spänd eftersom Lordi just idag fick för sig att han inte kunde vara utan henne en enda sekund och stod och skrek efter henne som om kniven satt i honom. :P

Just ja, Kerstin och Gertrud hade smitit ur hagen imorse också. Grannen kom förbi och berättade att de stod i en utav hennes hagar och såg ut som att dem hörde hemma där... och mycket riktigt när maken kom gående så stod de där i hagen och såg ut som att de alltid stod där. Hihi, mina små bustroll!! De har vant sig vid att gå i en jättestor sommarhage i sommar, så de tycker att deras lilla vinterhage är jättetråkig nu, plus att Nino och Berra går in på nätterna så då blir de ensamma på nersidan och det gillas inte riktigt av de små damerna. ;)

Och ikväll ser det ut som att vi ÄNTLIGEN hämtar hem nya bilen!!! :D:D Hihi, lycklig Emma! Jag slutar jobba kl.17 och då blir det nog bara att hämta upp maken och sedan åker vi ner till Huddik och hämtar pärlan...
Ha en underbar dag nu alla glada!

Kommentarer

Vilken härlig bild! :D

2011-09-14 14:35:45
Fia

Måste vara svårt att vara stilla för dig.Du verkar vara en som gillar att hålla i gång.Men snart kommer lillan/lillen då kan du njuta av långa härliga höstpromenader :)

2011-09-14 21:38:05
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Sidan ses bäst i Google Chrome
  I upplösningen 1680x1050



bloglovin

bloglovin


Emma heter jag och är 26 år. Glad och busig tjej som bor med maken och dottern, 1 hund, 1 katt och 7 hästar på vår hästgård någon mil utanför Sundsvall.

Mitt namn är Caroline och jag är 23 år. Jag har ett brinnande intresse för hästar och fotografering. Utbildad kock och bor i Sundsvall tillsammans med min pojkvän och två kattor.


Antal besökare online just nu:

Text om dig själv kan du skriva här, även sätta in en bilkod


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!