Kvällen tillbringades på Sundsvalls ridklubb

2011-09-22 00:37:56 / 3 kommentarer ..


Idag tillbringade jag hela kvällen på Sundsvalls Ridklubb, skitkul. :) Fotade när Erika red sin fina Putte, som kommer bli hennes eventuellt nästa vecka. En otroligt fin dressyrhäst! Ser riktigt sådär läcker ut som skulle bli riktigt fin på dressyrbanorna. :D Honom kommer jag få rida sen när Erika köpt honom. Ska bli riktigt kul att prova på honom. :D

Fotade även Sofie som red Breezer, och Fanny som red Sabrina Skivholme. Henne fastnade jag också lite för, hon såg riktigt trevlig ut. Även hon skulle jag inte tacka nej till att prova rida. :)

Efter ridlektionen stannade jag, Erika och Sofie kvar och tittade lite på ridlektionen som var efter. Sen blev det en mysig kvällspromenad hem till Erika i mörkret. :) Lite småkyligt, men riktigt uppfriskande så det var skönt.


Erika och Putte :)


Bilderna blev inte världsbäst inne i ridhus, fick fota med auto för att jag inte fick till ett bra ljus annars. Kunde inte sitta och prova mig fram hur mycket som helst heller då batteriet var dåligt.



Sofie och Breezer :)



Fanny och Sabrina Skivholme :)






Liten filmsnutt (filmat med mobilen):



Kommentarer
Emma Elfstrand - hästblogg http://catago.blogg.se/

nej jag har aldrig haft ont eller något sådant så jag struntade i det :)

2011-09-22 08:05:29

Vet vilka alla dom där är ;D

Känner Sofie och Fanny. Sofie rider Gadd som står i samma stall som Vera.



:D

2011-09-22 08:34:30
natalja och hillbilly (; http://nataljas.blogg.se/

sv; Ja är hästarna pigga och glada så blir jag oxå det :D hihi



Vilka fina hästar, gillar den svarta översta, speciellt den andra bilden! riktigt snygg (:



2011-09-22 09:00:32
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Sidan ses bäst i Google Chrome
  I upplösningen 1680x1050



bloglovin

bloglovin


Emma heter jag och är 26 år. Glad och busig tjej som bor med maken och dottern, 1 hund, 1 katt och 7 hästar på vår hästgård någon mil utanför Sundsvall.

Mitt namn är Caroline och jag är 23 år. Jag har ett brinnande intresse för hästar och fotografering. Utbildad kock och bor i Sundsvall tillsammans med min pojkvän och två kattor.


Antal besökare online just nu:

Text om dig själv kan du skriva här, även sätta in en bilkod


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!