Fredags + igår

2011-09-25 16:23:09 / 1 kommentarer ..


Ni får ursäkta min dåliga uppdatering här ;) i fredags hade jag ganska fullt upp, först blev det stallet på förmiddagen och jag red ut på en mysig sväng med Donna. :) Åkte sen ut till Birsta och gick i lite butiker tillsammans med min svärmor :) shoppade en hel del och blev där till sent på kvällen. Det var ju löningsdag, och det var mycket jag behövde.



Ny vinterridjacka, en riktigt varm och gosig fin jacka :) hoppas den var värd 900:- (att den håller mig varm i vinter även vid riktigt kyliga temperaturer). ;) Sen blev det vinterskor, vanliga skor, tyglar, bett, mössa, varma 3-fingervantar till vintern, strumpor (12 st) :D haha, ska väl räcka ett tag. Det behövdes!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Igår blev det stallet hela förmiddagen, red ut och tränade lite galopp på travbanan. Ökade och kortade galoppen, och det kändes så bra! Hon var superduktig, sådär samlad och fin galopp som jag fick tror jag inte att jag fått till förut :D känns skitkul! Det kunde säkert ha varit lite bättre, men det är stort framsteg för oss. :) Jag kunde sitta ner bra utan att skumpa och det kändes verkligen som att hon hade med baken väldigt bra. Det blev så luftigt och fint. :) Sen fick hon skritta på långa tyglar hela vägen hem, nöjd tjej! Sen blev det utgång med goda vänner på kvällen. :D





Kommentarer

Kul med stor shopping. ;)

2011-09-25 20:28:33
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Sidan ses bäst i Google Chrome
  I upplösningen 1680x1050



bloglovin

bloglovin


Emma heter jag och är 26 år. Glad och busig tjej som bor med maken och dottern, 1 hund, 1 katt och 7 hästar på vår hästgård någon mil utanför Sundsvall.

Mitt namn är Caroline och jag är 23 år. Jag har ett brinnande intresse för hästar och fotografering. Utbildad kock och bor i Sundsvall tillsammans med min pojkvän och två kattor.


Antal besökare online just nu:

Text om dig själv kan du skriva här, även sätta in en bilkod


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!