Dressyrsugen

2011-09-27 13:48:58 / 0 kommentarer ..


Jag börjar bli riktigt dressyrsugen nu, förtillfället går det inte att rida på banan då det är alldeles ojämnt underlag (den håller på fixas till). Donna och jag har ridit dit nångång ibland för att kolla hur den ser ut och om det går att rida där, det märks att hon vill rida där också för hon ökar takten och drar sig ditåt när man ska rida :D haha. Rider man längs uppfarten kan man svänga vänster till ridbanan och höger om man ska rida ut, och Donna vill såå gärna gå till banan. ;) Jag hoppas det går att rida där riktigt snart. Vi har ju ingen äng att rida på heller, så det är lite tråkigt.

Vi tog en sväng ut i skogen istället och travade och galopperade lite, jäklar vad damen blev glad. :D Hon är så go! Så fort jag sätter en galoppfattning nu taggar hon till och tar den på en gång, så himla kul. :D Fick till en riktigt samlad och svävande galopp idag också kändes det som, det går framåt för oss nu! Bara längtar till jag får en dressyrfilm framöver. Vill ju se hur det ser ut själv. :)


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Sidan ses bäst i Google Chrome
  I upplösningen 1680x1050



bloglovin

bloglovin


Emma heter jag och är 26 år. Glad och busig tjej som bor med maken och dottern, 1 hund, 1 katt och 7 hästar på vår hästgård någon mil utanför Sundsvall.

Mitt namn är Caroline och jag är 23 år. Jag har ett brinnande intresse för hästar och fotografering. Utbildad kock och bor i Sundsvall tillsammans med min pojkvän och två kattor.


Antal besökare online just nu:

Text om dig själv kan du skriva här, även sätta in en bilkod


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!