BerraBus på nya äventyr!

2011-09-08 11:16:48 / 3 kommentarer ..


Haha, nu på morgonen har jag skrattat åt lilla älsklingen BerraBus så att jag kiknade... höll på med morgonbestyren i stallet och hade bara skjutit igen dörrarna in till Nino och Berra medans jag gick för att hämta några saker (de är uppfostrade så att jag ska kunna lämna dörrarna helt öppna utan att de går ut, men på senaste tiden har de båda två valt att ignorera sin uppfostran och gett sig ut på äventyr istället, så därför har jag börjat skjuta igen dörrarna när jag inte kan hålla koll). Hör hur en utav dörrarna puttas upp och vänder mig om lagom för att se hur Berra glatt knatar ut på gången och vidare ut på stallbacken, jag ropar på honom och han vänder sig direkt om och kommer tillbaka in i stallet, men istället för att ställa sig i sin box sätter han full fart in i Kerstin och Gertruds rum och jag drar andan åt mig för han kan omöjligt få plats i deras pyttesmå boxar... Kommer in i rummet och där står han snällt ihoptryckt i Gertruds box, att han var tvungen att stå i en variant av bergsgeten för att få plats verkade inte bekomma honom det minsta och han nickade nöjt till hälsning. Efter att jag hämtat andan efter skrattattacken gjorde jag tecken åt honom att följa mig, men icke, näe var tvungen att hämta grimman och leda ut honom därifrån, tokiga lilla älskade ponny! :love:

Han kände nog på sig att jag behövde bli lite uppmuntrad helt enkelt, för det är inte första gången som han hittar på hyss för att få mig att skratta när jag verkligen behövt det som mest. Var mest förbannad över att jag inte hade någon kamera med mig så att jag hade kunnat fota den lilla tokstollen som verkligen bara såg FÖR söt ut! ;)

Hihi, tokstollen och älskade Carro ifjol sommar! :D


Kommentarer

hahahahahahah sötaste berra!

sv; oh hjälp! och du vill att jag ska rida den galningen?;)

2011-09-08 11:28:30
Fia

Berrabus är verkligen charmig på alla sätt :)

2011-09-08 16:49:01
Broder

När man är gravid ska man vara glad ;)

2011-09-08 19:38:28
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Sidan ses bäst i Google Chrome
  I upplösningen 1680x1050



bloglovin

bloglovin


Emma heter jag och är 26 år. Glad och busig tjej som bor med maken och dottern, 1 hund, 1 katt och 7 hästar på vår hästgård någon mil utanför Sundsvall.

Mitt namn är Caroline och jag är 23 år. Jag har ett brinnande intresse för hästar och fotografering. Utbildad kock och bor i Sundsvall tillsammans med min pojkvän och två kattor.


Antal besökare online just nu:

Text om dig själv kan du skriva här, även sätta in en bilkod


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!