Ointressant?

2011-11-13 23:02:05 / 5 kommentarer ..


Anledningen till min dåliga uppdatering emellanåt beror på att jag blir så opeppad på att uppdatera, det känns som att ingen enda bryr sig det minsta. Väldigt tråkigt faktiskt, inte många som kommenterar alls trots att jag VET att det är folk som läser. Man försöker att uppdatera och lägga upp bilder och filmer för eran skull, och då är det ingen som bryr sig.

Jag tycker det är roligt att dela med mig min glädje till er över att det går framåt, jag tycker det är roligt att visa bilder och filmer. Men jag vet inte alls vad ni tycker? Det känns så tråkigt att jag tar mig tiden att skriva inlägg när ingen bryr sig ett dugg, det gör mig opeppad. :( Om ni nu bryr er kan ni väl visa det?

Jag vill att ni ska tycka det är minst lika roligt att läsa mina inlägg, som jag ska tycka att det är roligt att uppdatera. Jag anser att man inte ska behöva gå in på en massa bloggar och kommentera för att få kommentarer, det är inte det som det handlar om. Kommentera (och följa) gör man om man tycker en blogg är intressant, och inte för att ge/få kommentarer. Visst kan man göra det också, men jag hoppas ni förstår lite hur jag menar.

Jag menar, tänk bara på Dressyrmupparna som har över 1800 läsare om dagen. Jag tror inte dom sitter och läser och kommenterar över 73 bloggar varje dag (så många kommentarer dom får ibland menar jag), det funkar ju inte så. Det känns som att mina inlägg inte är ett dugg intressanta. Snälla säg till mig om jag har fel, jag vill verkligen kämpa för den här bloggen. Och jag kommer inte sluta med det! Behövde bara skriva av mig lite, det här har gnagt i mig länge.


Kommentarer

Jag tycker du har fel. Jag gillar att läsa era inlägg, och uppskattar att ni lägger ut så många bilder och filmer som ni gör :)

2011-11-14 08:43:15

Tycker det går upp o ner med kommentarerna.

Ibland får man massor, ibland får man typ inga.



Men jag bloggar inte för att få hur mycket läsare som helst, eller massa kommentarer.

Jag bloggar för att jag gillar o skriva, fota o visa bilder.



Sen märks de tydligt vilka som är en trogna läsare o inte.

För dom åter vänder o kommenterar ofta.

Och då blir de att man följer dom med. :)



Tänk inte på statisk-en o kommentarerna utan blogga på.

Och följ dom bloggar du gillar. :)



För någon topp blogg blir man nog aldrig.

Utan då ska man nog ha en del bloggtävlingar, tävla en del, ha mycket åsikter som lockar folk.



Dressyrmupparna har fått en hel del kritik dessutom.

Usch skulle jag aldrig vilja få.



Blogga på.. och kommenterar man andras, får man kommentarer själv så tror jag det är. :)



Jag läser o kommenterar då o då.

Kanske inte alltid för ofta, för har jag inget vettigt o skriva så skriver jag inte.



Vill gärna skriva något bra eller ge tips på något.

I stället för FINT.. sen är de bra. ;) haha!



Kör på Carro blogga nu. ;)

2011-11-14 10:34:38

Det där men kommentarer går alltid upp och ner :) Du ska se att det blir bättre :D

2011-11-14 13:32:35
Anna Melin

Nee men sluta nu, fortsätt med det :D Tycker de är jätte roligt å resa vad du å emma skriver, följer ju trots allt min fläckiga kärlek här :D

2011-11-14 16:28:46
Linda G

Jag kikar in på eran blogg nästan varje dag. Så forsätt och blogga som ni gör.

P.S Carro, uppdatera gärna lite mer :D

2011-11-15 10:54:43
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Sidan ses bäst i Google Chrome
  I upplösningen 1680x1050



bloglovin

bloglovin


Emma heter jag och är 26 år. Glad och busig tjej som bor med maken och dottern, 1 hund, 1 katt och 7 hästar på vår hästgård någon mil utanför Sundsvall.

Mitt namn är Caroline och jag är 23 år. Jag har ett brinnande intresse för hästar och fotografering. Utbildad kock och bor i Sundsvall tillsammans med min pojkvän och två kattor.


Antal besökare online just nu:

Text om dig själv kan du skriva här, även sätta in en bilkod


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!