Trött dag...

2011-11-06 19:35:34 / 0 kommentarer ..


Jag har haft en sån där dag när man vaknar upp och känner att man inte är riktigt på G, och vad man än gör under dagen så kommer man aldrig riktigt igång. Har myst med hästarna och katterna och hunden och framför allt har jag myst med min underbara dotter och min make! Men så här när dagen lider mot sitt slut känner jag att ingenting av det jag hade föresatt mig att göra blev gjort, men, men, nya tag imorn helt enkelt.

Hästarna har haft vilodag idag allihop, var bara ute och gick en promenad med Kickan på 1,5 timme, och sen efter det lossade jag på SI-låsningen igen, idag tycker jag att jag fick bort det helt och hållet vilket skulle vara fantastiskt! Får se imorn när jag ska trava hur det ser ut. ;) De övriga hästarna blev det bara en massa mys och gos med, Pebblis stod länge med huvudet på min axel och bara njöt, gotjejjen!


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Sidan ses bäst i Google Chrome
  I upplösningen 1680x1050



bloglovin

bloglovin


Emma heter jag och är 26 år. Glad och busig tjej som bor med maken och dottern, 1 hund, 1 katt och 7 hästar på vår hästgård någon mil utanför Sundsvall.

Mitt namn är Caroline och jag är 23 år. Jag har ett brinnande intresse för hästar och fotografering. Utbildad kock och bor i Sundsvall tillsammans med min pojkvän och två kattor.


Antal besökare online just nu:

Text om dig själv kan du skriva här, även sätta in en bilkod


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!