Ridning i dimman

2011-11-10 16:04:53 / 3 kommentarer ..


Red ut på en mysig tur med Donna på förmiddagen i dimman :) dock hade den börjat lätta lite när vi var klar för att rida ut. Men mysigt var det, det blev en sväng till travbanan där vi tog lite trav och galopp. Jättenöjd över tjejen! Fick till en fin galoppfattning. :)


Haha, och efter att jag fotat den här bilden hade Donna fått syn på något i skogen som hon absolut ville kolla på, hon skulle då inte gå framåt sen. Fick henne tillslut att gå framåt och emellanåt stannade hon till för att kolla igen, haha sötnosen. Jag vet då inte vad det var hon kollade på, men något intressant var det enligt henne. ;)


Kommentarer
Josefine m. ridtravaren bellie http://minfux.blogg.se/

SV: Nej, schemat för sen- och muskelskador ser ut så. För att den "nya" läkta muskeln ska kunna stärkas måste man utsätta den för påfrestningar lite åt gången, varför man säger att det ska ta lika lång tid för hästen att sättas igång, som den har vilat vid sånahär skador.

2011-11-10 16:16:32

fin blogg :)

2011-11-11 16:35:31

Lite dålig uppdatering ;D

2011-11-13 18:02:20
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Sidan ses bäst i Google Chrome
  I upplösningen 1680x1050



bloglovin

bloglovin


Emma heter jag och är 26 år. Glad och busig tjej som bor med maken och dottern, 1 hund, 1 katt och 7 hästar på vår hästgård någon mil utanför Sundsvall.

Mitt namn är Caroline och jag är 23 år. Jag har ett brinnande intresse för hästar och fotografering. Utbildad kock och bor i Sundsvall tillsammans med min pojkvän och två kattor.


Antal besökare online just nu:

Text om dig själv kan du skriva här, även sätta in en bilkod


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!