Mysmorgon...

2011-11-17 08:39:49 / 0 kommentarer ..


Jag fick inte mycket gjort på morgonen då BerraBus var mammasjuk och då är det bara mys som gäller... vet inte om han tycker att det är lite fuskigt att morsan får åka och hoppa på Näset varje onsdag... eller om han bara tyckte att jag inte brytt mig tillräckligt mycket om honom de senaste dagarna. Så vi stod och myste i timmar imorse istället och till sist var han nöjd och vi kunde ge oss ut på en ridtur. ;) Blev en rejäl tur då vi red långa vändan och den lille mannen taktade hela första biten och slängde med huvudet, när vi väl slängde upp i skogen insåg han dock att det var för jobbigt att hålla på och takta och sen efter det var han som en liten dröm att rida! :D

Hade ju egentligen tänkt hinna med två-tre hästar på morgonen, men då det tog sån tid med BerraBus blev det bara han. ;) Får ta de andra hästarna ikväll istället. Min prickiga skönhet kändes förresten riktigt fin i muskulaturen imorse efter att ha fått ha sitt nya innetäcke på sig inatt, GILLAS! :D

Kerstin stod med ett framben i vattenhinken och såg ut som att "näe vadåååå?? Jag tänkte absolut iiiiiinte försöka hälla ut vattenhinken" när jag kom för att fodra frukost, hehe, min älskade lilla ligist... kan inte annat än skratta åt hennes tilltag, även om de allt som oftast innebär en hel massa extrajobb för mig! ;)

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Sidan ses bäst i Google Chrome
  I upplösningen 1680x1050



bloglovin

bloglovin


Emma heter jag och är 26 år. Glad och busig tjej som bor med maken och dottern, 1 hund, 1 katt och 7 hästar på vår hästgård någon mil utanför Sundsvall.

Mitt namn är Caroline och jag är 23 år. Jag har ett brinnande intresse för hästar och fotografering. Utbildad kock och bor i Sundsvall tillsammans med min pojkvän och två kattor.


Antal besökare online just nu:

Text om dig själv kan du skriva här, även sätta in en bilkod


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!