Morgon, morgon, underbara morgon! ;P

2011-11-29 06:59:25 / 2 kommentarer ..


Hihi, vet att det är många därute som INTE håller med mig, maken är en av dem... :P Får snart gå och peta lite på honom igen om han ska komma iväg till jobbet i tid. Själv har man hunnit med att motionera småtrollen på morgonen. Gertrud låg på som satan idag och när jag försökte bromsa in sparkade hon bakut så att det small i metallen. Så det var bara att ratta och se glad ut, allt som oftast är hon ju på strålande humör så jag ska inte klaga, det var helt enkelt bara en sån morgon när hon behövde få vara ensam med sina tankar medans småbenen trummade på. Kerstin däremot var på sitt allra charmigaste humör och väntade på minsta signal från mig, hehe, kanske hade hon hört ryktas om att det skulle finnas mandariner till dem som uppförde sig?! :D


De övriga hästarna har fått sin vanliga dos kärlek på morgonen, älskar ju att vara i stallet, ingen tid på dygnet undantaget... maken brukar klaga ibland och säga att om jag fick som jag ville skulle vi sova i stallet... och det har han nog inte helt fel i. :P

Jag och Carro ska ut och rida efter att jag haft några träningar ikväll, så det blir rätt sent. Ska bli jäkligt mysigt i vilket fall, snön gör liksom att det är ännu lättare att ge sig ut när det är mörkt. Dock hotade vädergubbarna med att snön skulle försvinna imorn, så jag måste njuta så mycket jag bara kan nu medans den ligger! ;) (För er som inte känner mig, jag ÄLSKAR SNÖ!)

Ha en underbar dag nu allihop! KÄRLEK!

Kommentarer

Motionerar du hästarna före kl 7 på morgonen ? ;O

hur morgon pigg är du egentligen ? ;)



Haha, jag är död på morgonen.

Åh gillar å åka ut till stallet kl 7 på morgonen.

För o komma dit kvart i 8 och börja släppa ut.. o sen rida, tömköra m.m. ;)

2011-11-29 15:41:08
natalja och hillbilly (: http://ltotheove.blogg.se/

sv; ja jag hoppas verkligen snön kommer snaaart! gärna NU ;D haha!

2011-11-29 16:53:32
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Sidan ses bäst i Google Chrome
  I upplösningen 1680x1050



bloglovin

bloglovin


Emma heter jag och är 26 år. Glad och busig tjej som bor med maken och dottern, 1 hund, 1 katt och 7 hästar på vår hästgård någon mil utanför Sundsvall.

Mitt namn är Caroline och jag är 23 år. Jag har ett brinnande intresse för hästar och fotografering. Utbildad kock och bor i Sundsvall tillsammans med min pojkvän och två kattor.


Antal besökare online just nu:

Text om dig själv kan du skriva här, även sätta in en bilkod


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!