Kvällens ridtur

2011-11-29 23:42:33 / 5 kommentarer ..


Ser att besökarantalet har ökat rejält ikväll :D himla kul! Iallafall, Emma och jag tog oss en ridtur nu ikväll som sagt. Tyvärr var det så fullt med is överallt så det gick knappt att rida med tanke på att Donna är barfota, så det blev en riktigt kort skrittur. Det var inte direkt bättre påvägen upp till travbanan heller, så vi tänkte att vi skulle gå hem till paddocken och se ifall det gick att trava där lite istället. Men icke sa nicke, grymt tråkig tur tyckte Berra. Haha, han är bara för söt den busponnyn.

Provade tränset ikväll också, hade egentligen tänkt vänta men kunde inte hålla mig. Och det passade perfa! :D Behövde inte ställa om något, bara flytta upp nosgrimman 1 hål. Hon blev riktigt snygg i det tycker jag. :)







Hihi, visst var vi väl söta då?! :D


Kommentarer

SV: Det blir nog riktigt snyggt! Men jag tyckte att det var fint med det där pannbandet också, nu när man såg det på :) Verkligen sjukt snyggt träns, ibland lyckas hööks också! Inte så farligt dyrt, alldeles lagomt :)

2011-11-30 08:18:06

Söta bilder :D

2011-11-30 08:59:48
natalja och ridtravaren hillbilly (: http://ltotheove.blogg.se/

tränset vart ju supernsyggt på! :D

Så fint med "vitt" bling på skimlar och jättfint när det var typ en kant med läder runt blinget ;) Nosgrimman är ju bara <3



haha lite småkär i det där tränset tror jag ;)

2011-11-30 11:15:11

Hon passa bra i tränset. :)

2011-11-30 14:04:32

Mysigt! Imorgon tänkte jag också ta en ridtur i mörkret :)

2011-11-30 18:44:36
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Sidan ses bäst i Google Chrome
  I upplösningen 1680x1050



bloglovin

bloglovin


Emma heter jag och är 26 år. Glad och busig tjej som bor med maken och dottern, 1 hund, 1 katt och 7 hästar på vår hästgård någon mil utanför Sundsvall.

Mitt namn är Caroline och jag är 23 år. Jag har ett brinnande intresse för hästar och fotografering. Utbildad kock och bor i Sundsvall tillsammans med min pojkvän och två kattor.


Antal besökare online just nu:

Text om dig själv kan du skriva här, även sätta in en bilkod


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!