Kvällens hoppträning

2011-11-16 22:38:36 / 2 kommentarer ..


Innan hoppträningen idag följde jag med Emma ut till Bergsåker och Birsta och gick i lite hästbutiker, köpte nytt schabrak och matchande huva plus ett skitfint pannband till Donna som jag hade på henne ikväll. :) Hon blev såå söt i det! Ska ta med systemisen imorgon och fota det så ni får se hur fin hon blev.

Hoppträningen ikväll gick SÅ BRA :D ni anar inte vilken bra känsla jag har från ikväll. Bara därför hade vi ingen kamera med idag, det var lite synd. Så går det när man kommer på det lite sent. ;) Idag har jag galopphoppat, och större delen av passet gick skitbra. :D Så otroligt nöjd!! Till att hindret höjdes tillräckligt mycket så jag började tveka, tror det var upphöjt till 90 cm då jag började tänka. Jag red fram mot hindret och försökte övertala mig själv att det går bra, "luugn, andas, över" men det gick inte att lura hjärnan så Donna stannade. "Vill hon inte hoppa så hoppar vi inte, jag är en snäll ponny :)" tyckte Donna.

Försökte några gånger men det gick inte, så vi fick sänka det lite istället. Då kom vi över. Jag är skitnöjd ändå, det gick så otroligt bra ikväll. Bara bättre och bättre för varje gång, så det går framåt sakta men säkert. Galoppfattningarna gick mycket bättre idag också, jag kände mig liksom peppad och att jag skulle göra mitt bästa. :D Och nu ska jag bevara den här bra känslan jag har till nästa gång, för då ska det gå ännu bättre! ;) LÄNGTAR redan!


Såhäääääär glad var jag ikväll! :D


Kommentarer

HÄRLIGT! :D

Hon passar så jäkla bra i det där pannbandet föresten!!

2011-11-17 09:18:07

Härligt att det gick så bra! Jag kanske kan följa med nästa onsdag och fota när ni hoppar ? Vilken tid brukar ni komma hem på kvällen efter träningen ? :)

2011-11-17 10:24:38
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Sidan ses bäst i Google Chrome
  I upplösningen 1680x1050



bloglovin

bloglovin


Emma heter jag och är 26 år. Glad och busig tjej som bor med maken och dottern, 1 hund, 1 katt och 7 hästar på vår hästgård någon mil utanför Sundsvall.

Mitt namn är Caroline och jag är 23 år. Jag har ett brinnande intresse för hästar och fotografering. Utbildad kock och bor i Sundsvall tillsammans med min pojkvän och två kattor.


Antal besökare online just nu:

Text om dig själv kan du skriva här, även sätta in en bilkod


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!