Jag vill ha snö! :P

2011-11-13 18:56:16 / 2 kommentarer ..


Ja, mina vänner, ni hörde rätt! Jag längtar som en galning efter snö, tjatar alltid om att varje årstid har sin charm, men nu är jag less på höstrusk, nu vill jag ha snö istället! Vill ut och plumsa i snön med hästarna, och tolka och göra allt annat skoj som man kan göra på vintern... Vill inte ha en vinter utan snö, för då blir det ingen riktig vinter enligt mig.

Har inte uppdaterat på några dagar då jag haft så mycket annat att stå i att jag inte suttit framför datorn just någonting alls. Hästarna mår hur bra som helst och vi jobbar på med lite allt möjligt... BerraBus har lyckats gå upp i vikt igen, fast jag mycket noga beräknat hans hö... funderar nu på om jag måste köpa in lite halm att blanda upp hans dagliga ranson hö med. Vill ju inte att han går upp i vikt nu när han ändå började på att se riktigt trevlig ut i kroppen, och han rids redan så mycket som jag vill att han ska gå, så kan liksom inte öka på motionen så mycket mer heller.

Alla andra älsklingar ska hålla sitt hull fint på de foderstater de har, man får hålla lite koll på Lordi bara som brukar kunna falla ur lite och så har jag ju Pebblan som behöver lägga på sig lite för att kunna bygga lite mer muskler. ;)

Kommentarer

Du är tokig du. ;) haha!



Snö redan, nej tack.

Till jul är väl lagom att få lite snö.

Då ska jag slå på snösulor på Raski, och brodd o allt.



Så de får gärna vänta ett tag till.

Har gjort inlägg om hästarna i mitt stall.

Längre ner, och massa ny uppdatering nu.



De var väl du som tyckte de skulle va skoj o läsa lite om hästarna i mitt stall ? :P

2011-11-13 22:42:10

SV1:

Snö nej fy. ;)

Vill ha de kring jul och nyår.

Och kanske lite till sen.

Men ingen blask med blött o is gator osv de vill jag inte ha. ;D



Men ännu vill jag inte ha snö.

De får gärna vänta tills jul.

Då får Raski snö sulor dessutom, så då blir de lagom. :D



SV2:

De kändes jätte bra på kliniken. :)

Nu får man hoppas på de bästa helt enkelt att de går vägen.



Och att nya sadeln som kommer hem passar.

För då kan jag köpa den, sen börja skritta henne lite :)

2011-11-14 12:09:48
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Sidan ses bäst i Google Chrome
  I upplösningen 1680x1050



bloglovin

bloglovin


Emma heter jag och är 26 år. Glad och busig tjej som bor med maken och dottern, 1 hund, 1 katt och 7 hästar på vår hästgård någon mil utanför Sundsvall.

Mitt namn är Caroline och jag är 23 år. Jag har ett brinnande intresse för hästar och fotografering. Utbildad kock och bor i Sundsvall tillsammans med min pojkvän och två kattor.


Antal besökare online just nu:

Text om dig själv kan du skriva här, även sätta in en bilkod


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!