Hur ofta smörjer ni eran utrustning?

2011-11-16 23:17:13 / 3 kommentarer ..




Hur ofta smörjer ni eran utrustning? Jag är faktiskt väldigt dålig på det, men måste ta och förbättra det om man vill ha en hållbar utrustning. :) Ska ta och smörja upp lite grejer imorgon hade jag tänkt, martingalen blev alldels skummig idag då Donna blev genomsvettig. Huga hela hon var blöt :P men hon är ju full med vinterpäls. Hoppas vi hittar någon klippmaskin snart så hon kan klippas.

Martingalen på bilden har jag till henne, med lite bling :D skitfin, och matchar jättebra till hopptränset. Min tränare tyckte jag skulle ha det när jag hopptränar, så det var bara att åka till Hööks och skaffa en. ;) Donna har ju en förmåga att köra upp huvudet väldigt högt annars, med martingalen blir det mycket bättre.


Kommentarer
Linn

På båda min datorer hamnar texten för mycket åt vänster, så jag kan knappt läsa er blogg... Vad kan det bero på?!

2011-11-17 07:37:56

kan vara riktig dålig periodvis. Men man borde verkligen bli bättre på det :)

2011-11-17 09:35:20

Jag är också ganska dålig på att smörja min utrustning. Men minst varannan vecka gör jag det iallafall :)

2011-11-17 10:18:57
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Sidan ses bäst i Google Chrome
  I upplösningen 1680x1050



bloglovin

bloglovin


Emma heter jag och är 26 år. Glad och busig tjej som bor med maken och dottern, 1 hund, 1 katt och 7 hästar på vår hästgård någon mil utanför Sundsvall.

Mitt namn är Caroline och jag är 23 år. Jag har ett brinnande intresse för hästar och fotografering. Utbildad kock och bor i Sundsvall tillsammans med min pojkvän och två kattor.


Antal besökare online just nu:

Text om dig själv kan du skriva här, även sätta in en bilkod


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!