Hahahaha

2011-11-30 12:53:01 / 1 kommentarer ..


Min älskade far:"skrattar du?"
Jag:"hahaha, ja va ska jag göra då? Gråta?!!"
Min älskade far:"SANT!"

Så gick vår konversation imorse då jag skrattade som bara den när han ringde, all min älskade snö var som bortblåst och ute öste regnet ner, så vad ska man göra då? Lika bra att skratta åt skiten! ;)

Jag och Carro skulle ut och mysa på kvällstur med Berra och Donna igårkväll, men det har ni säkert läst om hur bra det gick i hennes inlägg! Berra vart skitsur för han har ju skor och tar sig fram hur bra som helst även om det är halt, han var ju PIGG och ville springa av sig och så ska morsan förstöra alltihop! :P Min älskade lilla busponny!!!


Pebblis, Kickan och Lordi fick vila igår, jag och Hedlie var ute och pysslade om dem på dagen. Lordi har energi för ett par hundra hästar just nu, men uppför sig som en gentleman ändå. Liiiite jobbigt att hålla sig i skinnet dock när det kommer plastpåsar och anfaller en! ;)

Sitter och knåpar på ett inlägg om den massage jag använder mig av dagligen på mina hästar, det blir så jäkla långt bara... :P Men jag lovar att det är på väg! Och sen ska jag ju så klart försöka få till några små filmer också eftersom jag kan vara lite flummig i mina beskrivningar ibland.

:love:KÄRLEK, till alla goa och glada!:love:

Kommentarer

Ja, det ska bli superkul ;D Har aldrig badat med en häst tidigare, men till sommaren blir det av, vi har nämligen jättenära till flera stränder här :) Kan verkligen tänka mig att Nino gillade att bada! :) :´(



Tänkte fråga dig vad du har för märke på din bomlösa dressyrsadel? :D

2011-12-02 10:25:15
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Sidan ses bäst i Google Chrome
  I upplösningen 1680x1050



bloglovin

bloglovin


Emma heter jag och är 26 år. Glad och busig tjej som bor med maken och dottern, 1 hund, 1 katt och 7 hästar på vår hästgård någon mil utanför Sundsvall.

Mitt namn är Caroline och jag är 23 år. Jag har ett brinnande intresse för hästar och fotografering. Utbildad kock och bor i Sundsvall tillsammans med min pojkvän och två kattor.


Antal besökare online just nu:

Text om dig själv kan du skriva här, även sätta in en bilkod


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!