Bilder på BerraBus från igår!

2011-11-01 10:42:05 / 6 kommentarer ..




Kommentarer

Ni är såå fina! :D Dreggel över ponnyn;)

2011-11-01 14:32:25
Josefine m. ridtravaren bellie http://minfux.blogg.se/

Åh vad trevlig han ser ut Berrabusen :D

2011-11-01 15:19:25

Snygg ponny!

2011-11-01 17:18:37

han är ju så häftig :)



Du, jag tänkte fråga en sak... nu när jag är gravid så rider inte jag längre, maken vill verkligen inte att jag rider tills bebis kommit.

Så jag skulle vilja be om en tjänst ;)

Skulle du kunna tänka dig att rida Stor en dag i veckan på banan, så han håller sig någorlunda i trim?

Eveline kommer ju åxå vilja träna för dig som vanligt, men han blir ju inte riktigt genomriden så mkt fler dagar.

Vore guld värt, och du får ju såklart betalt för det!

I vinter kan jag ju transportera honom till ridhuset så blir det inget problem om det är kallt eller halt.

Han är ju under igångsättning nu igen, ska skrittas för hand denna vecka och sen uppsuttet nästa, så det är ju några veckor tills det är aktuellt.

Men skrittjobb är icke att förakta :)

Du kan väl höra av dig om hur du tycker, jag skulle bli otroligt glad om det skulle funka för dig.

2011-11-01 21:03:43

Jättefint häst :D Han ser jättetrevlig ut!

2011-11-01 21:58:10

fin ponny!, han ser verkligen trevlig ut att rida! :)

2011-11-02 12:28:54
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Sidan ses bäst i Google Chrome
  I upplösningen 1680x1050



bloglovin

bloglovin


Emma heter jag och är 26 år. Glad och busig tjej som bor med maken och dottern, 1 hund, 1 katt och 7 hästar på vår hästgård någon mil utanför Sundsvall.

Mitt namn är Caroline och jag är 23 år. Jag har ett brinnande intresse för hästar och fotografering. Utbildad kock och bor i Sundsvall tillsammans med min pojkvän och två kattor.


Antal besökare online just nu:

Text om dig själv kan du skriva här, även sätta in en bilkod


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!