Tandemridning ikväll...

2011-05-09 18:40:21 / 0 kommentarer ..


Har tagit mig igenom en hel arbetsdag utan att hosta ihjäl mig, dock hade jag inte mycket till röst när jag åkte dit imorse och ännu mindre nu när jag kommit hem därifrån... men det kändes ändå bra att få jobba, är så less på att vara sjuk nu. ;) Blir åtminstonne en sväng ikväll och det blir en tandemridning med världens bästa BellieBus och Farbror Nino! Passar på att slå två flugor i en smäll när jag inte vet hur mycket jag orkar riktigt... och det ska bli så kul att komma ut! Hihi, sitter och fånler redan nu... dock måste jag invänta middagen, köttbullar och potatis med lingonsylt och hemlagad gräddsås=MUMS.

Får se vad jag orkar med i övrigt i stallet, men har lovat mig att passa på att mysa riktigt mycket med mina älsklingar för det har jag absolut saknat mest av allt nu när jag varit sjuk! :D

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Sidan ses bäst i Google Chrome
  I upplösningen 1680x1050



bloglovin

bloglovin


Emma heter jag och är 26 år. Glad och busig tjej som bor med maken och dottern, 1 hund, 1 katt och 7 hästar på vår hästgård någon mil utanför Sundsvall.

Mitt namn är Caroline och jag är 23 år. Jag har ett brinnande intresse för hästar och fotografering. Utbildad kock och bor i Sundsvall tillsammans med min pojkvän och två kattor.


Antal besökare online just nu:

Text om dig själv kan du skriva här, även sätta in en bilkod


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!