Rolig ridtur

2011-05-01 19:46:37 / 0 kommentarer ..


Red ut barbacka på Donna idag tillsammans med Tina och Berra, det var mysigt trots att det blåste väldigt mycket. :) Haha, och jag tror att Donna och Berra hade pratat ihop sig. Båda två var på riktigt bus humör idag med egna viljor. Båda fick för sig att dom skulle stanna titt som tätt på ditvägen, och speciellt Donna. Haha, idag var hon minsann ett envist litet sto. :D

Berra gick i allafall fram tillslut, men inte Donna inte. Haha, så fort Berra stannade stannade hon och totalt vägrade gå fram. När sen Berra gick, då kunde hon minsann gå. ;) Haha, jag vet inte hur mycket vi satt och skrattade åt dom. Vid varje avfart skulle Berra stanna också, haha tokponny. Man såg riktigt hur dom sneglade på varann och sa typ "haha, nu ska vi hitta på nåt buuus". Mor och son vet ni. ;)

Men på hemvägen vart det minsann andra bullar, då jäklar blev tjejen pigg helt plötsligt och stannade inte en enda gång. :D Haha, vaad kan det bero på tro?! Vi red ju en bit längs vattnet idag, och Donna vet att det är en lång väg till näset den vägen så jag har mina tankar om varför hon skulle stanna. ;)




Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Sidan ses bäst i Google Chrome
  I upplösningen 1680x1050



bloglovin

bloglovin


Emma heter jag och är 26 år. Glad och busig tjej som bor med maken och dottern, 1 hund, 1 katt och 7 hästar på vår hästgård någon mil utanför Sundsvall.

Mitt namn är Caroline och jag är 23 år. Jag har ett brinnande intresse för hästar och fotografering. Utbildad kock och bor i Sundsvall tillsammans med min pojkvän och två kattor.


Antal besökare online just nu:

Text om dig själv kan du skriva här, även sätta in en bilkod


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!