Knepigt väder

2011-05-25 23:07:18 / 3 kommentarer ..


Var ute och skrittade barbacka ikväll på Donna tillsammans med Tina och Berra :) supermys. Dock var det lite konstigt väder, haha. Blåste typ storm :o samtidigt som det var sol, sen fick vi regn på oss också. Typiskt April väder, och det ska vara Maj nu liksom?

Vi skrittade ut i en timme, Donna var jätteduktig idag. Hon har blivit jätteduktig med att gå lugnt på hemvägen :D annars brukar hon vilja hem fort, men dom senaste gångerna har hon gått så lugnt och fint så! Jätteduktig tjej. Vi var ute i ca en timme och bara myste. :) Imorgon får hon vila, och sen på kvällen blir det jobb för min del. Kul!



Mysgumman! :love:




Kommentarer

Vad fin blogg ni har! :D Er design är verkligen fin!

Mysigt med skritt turer! :)

2011-05-26 13:40:45

Hellu!

Har en kompis som söker en trevlig häst att ta på långtidsfoder, om ni vet av nåt så hör gärna av er!

Hästen ska vara snäll, pålitlig, trafiksäker i första hand.

Skall användas till skogsridning, träna dressyr och lättare hoppning.

Gör inget om den inte är helt utbildad, bara den är trygg.

2011-05-26 16:05:13

Knepigt väder minst sagt! Vill ah sommarvärme och sommarväder nununu! :(

2011-05-28 06:07:52
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Sidan ses bäst i Google Chrome
  I upplösningen 1680x1050



bloglovin

bloglovin


Emma heter jag och är 26 år. Glad och busig tjej som bor med maken och dottern, 1 hund, 1 katt och 7 hästar på vår hästgård någon mil utanför Sundsvall.

Mitt namn är Caroline och jag är 23 år. Jag har ett brinnande intresse för hästar och fotografering. Utbildad kock och bor i Sundsvall tillsammans med min pojkvän och två kattor.


Antal besökare online just nu:

Text om dig själv kan du skriva här, även sätta in en bilkod


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!