Jag lever...

2011-05-04 16:17:59 / 3 kommentarer ..


...tänkte att jag måste ge ifrån mig någon typ av livstecken vet att många undrar vart jag tagit vägen... Jag har åkt på världens dunderförkylning med en typ utav kikhosta som gör att jag hostar tills jag antingen kräks eller svimmar av syrebrist. Så det är därför som ni inte hör någonting ifrån mig eftersom jag inte orkar ta mig upp på övervåningen till vårt datarum för tillfället. Förhoppningsvis lägger hostan sig snart så att man kan få börja andas och sova som en normal människa igen.

Allting blir tusen gånger värre när jag rör på mig dessutom, så försöker hålla mig så stilla som möjligt och det innebär att jag håller på att längta ihjäl mig efter mina älsklingar då besöken ut till dem inte blir speciellt många just nu. Som tur är har man en helt fantastisk make som hjälper en med allt och som tröstar och sköter om.

Håller verkligen alla tummar och tår för att läkarna ska ha rätt i att det är slutfasen på sjukdomen nu och att jag tillfrisknar inom de närmaste dagarna, för jag känner mig verkligen mer död än levande just nu. Kram på er alla! :love:

Kommentarer
josefine m. ridtravaren Bellie http://minfux.blogg.se/

Hoppas du blir bra snart! Måste ta enormt på krafterna.. <3

2011-05-04 20:16:03

Men fyyy! Vad har du dragit på dig för hiskeligt skit???

Krya på dig nu :)

2011-05-04 21:44:06

Du kanske bör kolla så att det inte är sorkpesten som alla pratar om... Min svåger fick sprkpest för några år sedan och höll på att stryka med efter ett tag. Vill inte skrämma upp, men eftersom de varnat om det så tänkte jag att det kan vara bra om du har det i bakhuvudet.

2011-05-05 12:59:55
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Sidan ses bäst i Google Chrome
  I upplösningen 1680x1050



bloglovin

bloglovin


Emma heter jag och är 26 år. Glad och busig tjej som bor med maken och dottern, 1 hund, 1 katt och 7 hästar på vår hästgård någon mil utanför Sundsvall.

Mitt namn är Caroline och jag är 23 år. Jag har ett brinnande intresse för hästar och fotografering. Utbildad kock och bor i Sundsvall tillsammans med min pojkvän och två kattor.


Antal besökare online just nu:

Text om dig själv kan du skriva här, även sätta in en bilkod


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!