Gårdagens ridpass

2011-05-17 15:45:10 / 1 kommentarer ..


Igår red jag barbacka på Donna tillsammans med Emma & Bellie och Tina & Berra, supertrevligt. :D Vi red in i skogen på fina sandvägar, den långa vägen till vändplanen. Donna var himla trevlig i traven, som alltid. :) Sen när Emma och Bellie stack iväg i galopp ville Donna gärna följa efter, och blev något sur för att hon inte fick. Haha, sötnosen. Men hon lyssnade fint när jag tog tillbaka henne och bad henne trava i ett fint tempo, då lugnade hon ner sig.

Anledningen till att jag inte ville följa efter i galopp är för att jag inte kan rida ihop henne i galoppen än, och den blir därför väldigt skumpig och jag kan helt enkelt inte sitta ner i hennes galopp ännu. Men det kommer, vi ska träna för fullt. :D

Ikväll blir det hoppning på näset, taggad!



Kommentarer

Sv: Ja det är skoj att fixa till sidan lite men det tar sån tid bara :P



Fy för att åka så långt! Men har man inget val så

2011-05-17 19:29:32
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Sidan ses bäst i Google Chrome
  I upplösningen 1680x1050



bloglovin

bloglovin


Emma heter jag och är 26 år. Glad och busig tjej som bor med maken och dottern, 1 hund, 1 katt och 7 hästar på vår hästgård någon mil utanför Sundsvall.

Mitt namn är Caroline och jag är 23 år. Jag har ett brinnande intresse för hästar och fotografering. Utbildad kock och bor i Sundsvall tillsammans med min pojkvän och två kattor.


Antal besökare online just nu:

Text om dig själv kan du skriva här, även sätta in en bilkod


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!