Gårdagens dressyrpass

2011-05-28 07:44:03 / 1 kommentarer ..


Godmorgon! Sitter hos Emma nu och har precis ätit frukost. Har sovit här inatt eftersom vi ska iväg och träningstävla i förmiddag. Spännande, jag är peppad! :D Hoppas vädret är snällare med oss den här gången. ;)

Tog ett kvällspass på banan igårkväll med Josse och Bellie, jättemysigt! :) Jag kan inte säga annat än att Donna var fantastisk. Hon var himla trevlig och fin, och gjorde ett stooort framsteg med mig. :D Hon sökte sig neråt riktigt fint i galoppen, jag blev så himla glad och öste henne med beröm. Älskade fina tjejen! :love:

Josse filmade, så filmen kommer upp lite senare idag. :)





Kommentarer

Fin bild :) Vilket steg! :D

2011-05-29 16:15:09
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Sidan ses bäst i Google Chrome
  I upplösningen 1680x1050



bloglovin

bloglovin


Emma heter jag och är 26 år. Glad och busig tjej som bor med maken och dottern, 1 hund, 1 katt och 7 hästar på vår hästgård någon mil utanför Sundsvall.

Mitt namn är Caroline och jag är 23 år. Jag har ett brinnande intresse för hästar och fotografering. Utbildad kock och bor i Sundsvall tillsammans med min pojkvän och två kattor.


Antal besökare online just nu:

Text om dig själv kan du skriva här, även sätta in en bilkod


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!