Benskydd till Lordi

2011-05-07 11:46:51 / 0 kommentarer ..


Fick en väldigt glad nyhet igår när jag nåddes av beskedet att mina ihopsamlade poäng på en åsiktssajt gick att lösa in mot ett presentkort på Horze.se, har länge velat inhandla ett par nya benskydd åt Lordipojken då de han fått ärva av Snazza är en storlek för små egentligen. Men när jag väl började kolla runt började jag tveka... har alltid gillat benskydd med färg och har sagt flera gånger att Lordi ska ha gröna... men nu känns inte det som en lika bra idé.

Så nu lutar det åt att han får klara sig med de skydd han har trots att de är lite för små, och så köper jag ett par sen när jag verkligen vet vilka jag vill ha. :P Jag kan bli så här ibland, att jag ska köpa något men sen börjar jag tveka och då liksom backar jag av och till sist blir det inte att jag köper något. Han kan ju ha flera skydd så skulle kunna köpa ett par fula nu, bara för att ha ett par och sedan köpa ett par snyggare sen... men jag vet inte. Tror att jag avvaktar.

Lordi och Carro, jag och Nino:


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Sidan ses bäst i Google Chrome
  I upplösningen 1680x1050



bloglovin

bloglovin


Emma heter jag och är 26 år. Glad och busig tjej som bor med maken och dottern, 1 hund, 1 katt och 7 hästar på vår hästgård någon mil utanför Sundsvall.

Mitt namn är Caroline och jag är 23 år. Jag har ett brinnande intresse för hästar och fotografering. Utbildad kock och bor i Sundsvall tillsammans med min pojkvän och två kattor.


Antal besökare online just nu:

Text om dig själv kan du skriva här, även sätta in en bilkod


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!