Äkta kärlek! <3

2011-05-30 22:10:26 / 4 kommentarer ..


Måste bara visa hur underbara mina älsklingar och även Josses lilla Bellie är, de fick gå i gräshagen ned mot sjön en halvtimme nu på kvällen och det är inte alls tillräckligt enligt dem så vi misstänkte att vi skulle få jaga dem därifrån när halvtimmen gått. Fick ett infall och körde inkallning på dem uppifrån grinden, filmade ifall någon utav dem skulle komma, dock hade jag dåligt batteri i kameran så den dog... men gud vilken underbar känsla när sex små matvrak kommer sättande på min inkallning och alla sex kom ända fram till mig och ville mysa dessutom, annars brukar alltid någon komma på att de faktiskt kan avbryta och springa tillbaka till det de höll på med istället. Jag har sagt det förut och jag säger det igen, jag ÄLSKAR verkligen mina hästar! :love:



Hihi, varför jag säger åt maken att vänta ibörjan är för att han är på väg ned och jag ville som sagt se hur många som skulle lyssna på en inkallning. Märkväl att Bellie är den enda som sett mig och observerat mitt kroppsspråk som stod i inkallningsposition INNAN jag lägger till lockljudet, hon är bara för söt den lilla tösen och jag älskar henne som om hon var min egen!

Kommentarer

söt dom är :D

2011-05-31 20:53:22

Sv: Vad bra att det inte blev nått mer emellan dem!:)



Vad kul att hon har hittat nya kompisar. Lordi försökte hälsa på henne flera gångem men då gick hon bara iväg.^^



Haha, Lordi är så söt. Han tog kamera väskan flera gången och det tog ett tag innan jag fick tillbaka den. x)

2011-06-02 11:48:51

söta dom är :D

2011-06-02 22:39:27

Men så sött :) Det måste kännas himla bra i hjärtat när dom väljer att lämna gräset och komma till dig sådär :)

2011-06-06 14:19:21
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Sidan ses bäst i Google Chrome
  I upplösningen 1680x1050



bloglovin

bloglovin


Emma heter jag och är 26 år. Glad och busig tjej som bor med maken och dottern, 1 hund, 1 katt och 7 hästar på vår hästgård någon mil utanför Sundsvall.

Mitt namn är Caroline och jag är 23 år. Jag har ett brinnande intresse för hästar och fotografering. Utbildad kock och bor i Sundsvall tillsammans med min pojkvän och två kattor.


Antal besökare online just nu:

Text om dig själv kan du skriva här, även sätta in en bilkod


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!