Uteritt

2011-06-17 19:37:46 / 2 kommentarer ..


Sen åkte vi ut till nästa stall och jag red ut på Donna barbacka. :) Linda följde med och promenerade/joggade bredvid. Vi red upp i skogen till travbanan och travade en bit där, tog även lite galopp och det gick så himla bra :D hihi. Är sååå lycklig nu över att jag kan galoppera barbacka utan problem, känns så bra! Jag satt för det mesta bra, dock sprang hon in i galoppen även idag och avsaktningarna blev lite skumpiga men annars så. Vi får träna på det helt enkelt. ;)

När vi kommit galopperandes en bit och saktade av stannade Donna och tittade på nåt i diket, och jag tänkte "vad tittar hon på", så ser jag en orm slingra in i skogen. Usch, jag som är rädd för ormar. Den var svart, så troligen en snok. Haha, ja och sen höll ju jag och Linda på att prata om björnar, och helt plötsligt skriker Linda till och Donna hoppar till, och jag blev ju uppskrämd för det och det var bara en fågel, haha. Annars brukar jag inte bli sådär rädd men vi vart väl extra rädda när vi nyss pratat om björnar.

Donna kändes riktigt fin och sammarbetsvillig idag när hon väl gick fram, ibland fick hon för sig att stanna och skulle vägra gå. Men tillslut gick hon, hihi. Söt hon är gogumman. Sen på vägen hem såg vi en hare också som vi först trodde var en katt, men den var lite för vild för det. :P

Fotade riktigt fina bilder på betet idag, så en bildbomb kommer. :D


Kommentarer

Hahaha, jag hade velat varit med :D

2011-06-19 12:34:23

älskar er nya design

2011-06-19 16:07:29
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Sidan ses bäst i Google Chrome
  I upplösningen 1680x1050



bloglovin

bloglovin


Emma heter jag och är 26 år. Glad och busig tjej som bor med maken och dottern, 1 hund, 1 katt och 7 hästar på vår hästgård någon mil utanför Sundsvall.

Mitt namn är Caroline och jag är 23 år. Jag har ett brinnande intresse för hästar och fotografering. Utbildad kock och bor i Sundsvall tillsammans med min pojkvän och två kattor.


Antal besökare online just nu:

Text om dig själv kan du skriva här, även sätta in en bilkod


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!